سامانه تهک دریایی در مازندران راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیرکل مرکز علم جوی و اقیانوسی سازمان هواشناسی کشور در جلسه هماهنگی برنامه ملی توسعه هواشناسی کاربردی در بخش دریا گفت: در مسیر کاربردی شدن هواشناسی، با توجه به اهمیت و پرکاربربودن بخش دریایی، تهک دریایی در مازندران راه اندازی شد.

لایقی با بیان اینکه ضریب نفوذ هواشناسی در جامعه به نوعی تمام اقشار را در برمی‌‌گیرد، افزود: سال‌ها است از طریق رسانه‌ های نوشتاری، گفتاری و تصویری ارتباط یک سویه با کاربر نهایی داشتیم و در راستای دوسویه شدن این ارتباط اقدام به راه ‌اندازی سامانه تهک کردیم.

وی گفت: در مسیر کاربردی شدن هواشناسی، با توجه به اهمیت و پرکاربربودن بخش دریایی، تهک دریایی در مازندران راه اندازی شد تا کاربران این حوزه به ‌صورت مستقیم با هواشناسی ارتباط داشته باشند و به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

مدیرکل مرکز علم جوی و اقیانوسی سازمان هواشناسی کشور افزود: مازندران از استان‌های پیشرو درتهک دریایی است که به خوبی در این زمینه فعال هستند و امیدوارم با افزایش تعداد کاربران در این حوزه به اهداف از پیش تعیین شده دست یابیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.