معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت فرهنگ گفت: تقویت فرهنگ دینی از اولویت های مهم فعالیت های فرهنگی این وزارتخانه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ علی اصغر کاراندیش در نشست با امام جمعه یاسوج افزود: پرداخت حدود 6 هزار میلیارد ریال به حوزه فرهنگ کشور در سال گذشته بیانگر اهتمام جدی دولت یازدهم به مسائل فرهنگی است.

وی بیان کرد: برای فضای مجازی باید برنامه ها و محتواهای مبتنی بر فرهنگ اسلامی و ایرانی تهیه شده تا از تخریب ارزش های دینی از سوی دشمنان جلوگیری شود و این امر مهم نیز در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

کاراندیش اظهار کرد: هم اکنون حدود 22 هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در کشور فعالیت می کند.

امام جمعه یاسوج نیز در این نشست، گفت: موج جدیدی از تبلیغات منفی علیه نظام و انقلاب از سوی استکبار جهانی و با استفاده از ابزارهای نوین شامل فضای مجازی آغاز شده که باید با اقدام های ارزنده مذهبی و فرهنگی جلوی آن گرفته شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی افزود: وظیفه و رسالت وزارت ارشاد مهم و سنگین است زیرا از نهادهایی است که با ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) در برابر تبلیغات منفی دشمنان ایستاده و برای مقابله با توطئه های فرهنگی آنان برنامه ارائه می دهد.

وی بیان کرد: بالا بودن ارزش کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل جایگاه ارزشمند کار آن و نتایج متعددی است که به دنبال دارد.

حسینی اظهار کرد: بکارگیری افراد متعهد و متخصص برای انجام امور فرهنگی و هنری در کشور و کهگیلویه و بویراحمد ضروری است.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران اکنون به الگویی برای تمامی کشورهای مسلمان دنیا تبدیل شده و به همین دلیل نیز دشمنان با استفاده از تمامی ابزارها و امکانات به مقابله با نظام و انقلاب برخاسته اند.

حسینی ابراز داشت: رابطه با آمریکا موجب رفع هیچ کدام از مشکلات کشور نمی شود بلکه باید به تولیدات داخل متکی بود و هدف اصلی اقتصاد مقاومتی نیز همین است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.