دومین هفته از هجدمین دوره لیگ برتر فوتسال همچنان با بی‌نظمی ابهام و آشفتگی دنبال می‌شود تا مسئولان را مسبب این وضعیت بدانیم.

از ریزش سقف لیگ و انتقام به سبک تبریزی تا نتایج ناپسند شمسایی و یکه‌تازی گیتی‌پسندبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان  دومین هفته لیگ برتر فوتسال در حالی فردا برگزار می‌شود که باز هم  تکلیف حضور 2 تیم در لیگ در پیرو آن برگزاری 2 بازی هنوز مشخص نیست. هفته اول لیگ در حالی برگزار شد که به دلیل حضور دیر هنگام تیم‌های جدید در رقابت‌ها، 2 بازی لغو شد تا تیم‌های دانشگاه آزاد و طرح و توسعه سبز الوند فرصتی برای ایجاد تغییراتی در تیم و آمادگی جهت حضور در رقابت‌های لیگ برتر داشته باشند. در این میان صحبت‌های رئیس هیئت فوتبال استان تهران مبنی بر غیرقانونی بودن انتقال  امتیاز به 2 تیم مذکور همه چیز را به هم زد تا باز به لطف درایت مسئولان کمیته فوتسال در نظارتشان به امور جاری با لیگی مبهم روبه‌رو باشیم زیرا در هفته دوم لیگ نیز نماینده قزوین اجازه بازی ندارد و وضعیت دانشگاه آزاد نیز هنوز مشخص نشده به این ترتیب می‌توانیم لیگی 13 و یا حتی 12 تیمی داشته باشیم و برای این موضوع خود را مرهون مدیریت شخص اول فوتسال کشور بدانیم. با توجه به نامعلوم بودن وضعیت تیم دانشگاه آزاد و نماینده قزوین تکلیف 2 بازی این هفته نیز هنوز نامشخص است این در حالی است که رقبای 2 تیم تازه وارد لیگ برتر مس سونگون و فرش‌آرای مشهد بودند.
 
**مقاومت البرز- یاسین پیشرو قم
 
2 تیم مقاومت البرز و یاسین پیشرو فردا در کرج با هم روبه‌رو می‌شوند این در حالی است که مقاومت هفته گذشته بازی دشوار خود مقابل گیتی‌پسند را به رقیب واگذار کرد تا از هفته اول رقابت‌ها دست خالی بیرون برود اما یاسین پیشرو با نتیجه تساوی مقابل فرش‌آرا 1 امتیاز در دست دارد و برای کسب امتیاز کامل بازی و به دست آوردن بهترین نتیجه در 3  هفته باقی مانده از لیگ به کرج می‌رود. سربازان کرجی با نمایش خوب خود مقابل گیتی‌پسند یکی از مدعیان لیگ ثابت کردند با قدرت پا به هجدهمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر گذاشته‌اند. باید دید مصاف 2 تیم در کرج به پیروزی کدام تیم می انجامد.
 
**گیتی‌پسند اصفهان-شهروند ساری
 
شاگردان لک پس از کسب 3 امتیاز  بازی اول خود، فردا میزبان ساروی‌ها می‌شوند تا دومین گام خود را در راه قهرمانی بردارند. ستاره‌های چشمک‌زن تیم گیتی‌پسند کار مشکلی برابر شهروند ساری که همیشه سد بزرگی برای تیم‌های مدعی بوده، در پیش دارند زیرا علیرضا رعدی که با هدف قرار دادن تیم در نیمه بالای جدول در کادر فنی ساروی‌ها قرار گرفته باید برای جبران باخت هفته گذشته خود و کسب حداکثر امتیازات هفته‌های نخست لیگ برتر باید دست پر از اصفهان بیرون بیاید. این مصاف برای نماینده ساری با وجود رفع مصدومیت احمد اسماعیل‌پور و محمد کشاورز سخت انجام می‌شود. لک هم در نخستین میزبانی خانگی خود برابر هواداران اصفهانی و کسب رضایت آن‌ها فشار روانی بسیاری دارد این در حالی است که لک هفته گذشته به دلیل اعتراض به عملکرد داوری از کنار زمین اخراج شد.
 
**آذرخش بندرعباس- شهرداری ساوه
 
پس از اتمام حواشی در تیم آذرخش با بازگشت روزپیکر به کادر فنی و پرداخت تعهدات توسط باشگاه این تیم جمعه با انگیزه بالایی مقابل شهرداری ساوه صف‌آرایی می‌کند. تیم آذرخش که با وجود تمام کمبودها رقابت‌های قابل‌قبولی را به نمایش گذاشته این بار با خیال  راحت بابت توجه مسئولان باشگاه و برای کسب امتیاز خانگی به میدان می‌رود. آذرخشی‌ها هفته اول به دلیل لغو شدن 2 رقابت در لیگ، بازی نکردند. شهرداری ساوه هم که هفته اول وضعیت مشابه با آذرخش داشت و جمعه و پس از 1 سال حضور در لیگ دست یک نخستین رقابت خود را در لیگ هجدهم تجربه می‌کند. محسن حسن‌زاده سرمربی جدید این تیم برای احقاق اهداف مسئولان شهرداری که با توجه به گزینه‌هایشان نیمه بالای جدول را هدف گرفته‌اند به میدان می‌آیند تا در رقابتی تنگاتنگ با دست پر به ساوه برگردند. باید دید نخستین امتیاز این 2 تیم در لیگ جدید به کدام یک از نمایندگان ساوه یا بندرعباس می‌رسد.
 
**حفاری اهواز- لبنیات ارژن شیراز
 
حفاری اهواز پس از کسب 3 امتیاز هفته گذشته برابر نماینده ساری، این بار در خانه تیم تازه لیگ برتری شده ارژن را میزبانی می‌کند. اهوازی‌ها که امسال بومی‌گرایی را در ترکیب تیم و حتی کادرفنی در دستور کار خود قرار داده‌اند و نتیجه این عملکرد در هفته نخست پیروزی بود این بار برای از سد راه برداشتن  حریف تازه‌نفس خود در لیگ برتر به میدان می‌روند تا الاسوند توانایی‌های تیم همیشه مدعی حفاری را این بار با حضور خودش به رخ هواداران اهوازی بکشد البته نتیجه این رقابت با وجود میزبانی برای خود اهوازی‌ها که همیشه مدعی سخت بودن رقابت‌های خانگی‌شان شدند، مشخص نیست. از سوی دیگر ارژنی‌ها پس از گذشت چند سال دوری از لیگ برتر رقابت دشواری را در جمع هوادران پرشور اهوازی و تیم همیشه مدعی حفاری در پیش دارند.
 
**تأسیسات دریایی تهران- دبیری تبریز
 
به طور حتم جذاب‌ترین دیدار این هفته مصاف تیم‌های تأسیسات دریایی تهران و دبیری تبریز خواهد بود. با وجود اینکه 2 سال از جدا شدن شمسایی از نیمکت دبیری تبریز می گذرد اما دوستی شمسایی با دبیری‌ها و کسب اولین و آخرین قهرمانی این تیم توسط شمسایی این 2 تیم را همیشه به هم مرتبط می‌کند. حالا برخلاف گذشته که دبیری در شرایط بدی بود و شمسایی با قهرمانی‌هایش در تأسیسات یکه‌تازی می‌کرد، دریایی‌های تهران بار شکست 2 تورنمنت جهانی و آسیایی به دوش دارند و با شکست در هفته نخست در لیگ بتر  به حواشی موجود در این تیم با روحیه ضعیفی به مصاف دبیری  می‌روند. میزبانی  امتیاز ویژه‌ای را به یاران شمسایی می‌دهد تا بتوانند پیروز میدان باشند اما نماینده تبریز هم برای جبران ناکامی‌های فصل‌های گذشته برای گرفتن امتیاز کامل بازی از شمسایی راهی تهران هستند.

 
از سوی دیگر مشخص نبودن وضعیت شمسایی برای بازی و یا تنها مربی‌گری در این تیم دریایی‌ها را بلاتکلیف کرده است. باید دید تأسیسات دریایی می‌تواند از توان بازی‌ شمسایی استفاده کنند یا به سبب شرایط ویژه در تیم آقای گل جهان را از دست می‌دهند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار