وزیر راه و شهرسازی گفت: بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران لرستان را پرداخت کرده ایم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، عباس آخوندی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در استان لرستان پروژه‌های زیادی در حوزه راه و شهرسازی داریم که از جمله آن‌ها بزرگراه‌های منتهی به خرم‌آباد است که بخشی از آن‌ها تاکنون افتتاح‌شده و امروز هم بخشی دیگر از این چهار خطه‌ها افتتاح می‌شود.

وی افزود: در بحث ارتقا خط آهن در استان پروژه‌هایی مانند راه‌آهن خرم‌آباد – دورود و خرم‌آباد- بروجرد در حال انجام است؛ در حوزه هوایی بحث توسعه باند فرودگاه خرم‌آباد به طول 400 متر برای پرواز هواپیماهای  بزرگ‌تر در حال انجام است و 11 هزار متر اپرون نیز در حال اضافه شدن به فرودگاه خرم آباد است.

وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: در حوزه مسکن طرح‌هایی در استان لرستان وجود دارد و در بخش بهسازی بافت خرم‌آباد برنامه‌ای در نظر گرفته‌شده و در سفر یک‌روزه امروز بازدیدی از کل پروژه‌های در سطح استان خواهم داشت.

وی بیان کرد: سال گذشته بیش از 100 میلیارد تومان از بدهی پیمانکاران لرستان پرداخت شد، مطالبات پیمانکاران به‌تدریج پرداخت می‌شود و به‌صورت هفتگی بخشی از طلب پیمانکاران را پرداخت می‌کنیم.


ورود وزیر راه و شهرسازی به لرستان 

دقایقی پیش عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی طی سفر یک روزه وارد لرستان شد.

آخوندی به منظور افتتاح طرح چهارخطه خرم‌آباد - نورآباد و بازید از چند طرح عمرانی به لرستان سفر کرده است.

بازدید از عملیات اجرایی افزایش سطوح پروازی فرودگاه خرم‌آباد، بازدید از طرح‌های راه‌آهن و آزادراه خرم‌آباد ـ دورود و خرم‌آباد ـ اراک، بازدید از بیمارستان بروجرد و همچنین شرکت در جلسه شورای حمل و نقل و مسکن لرستان از دیگر برنامه‌های سفر وزیر راه و شهرسازی به لرستان است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.