استاندار اصفهان گفت: رسانه‌های استان اصفهان می‌توانند با پرداختن به مسائل اجتماعی خود باوری، اعتماد و امید را در مردم شهر و استان ما ایجاد کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،رسول زرگرپور دیشب در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان اصفهان اظهار داشت: در این دوران با گسترش روزافزون فضای مجازی، خبرنگاری و روزنامه‌نگاری یکی از سخت‌ترین شغل‌ها به حساب می‌آید.

وی افزود: در این میان یک اتفاق نظر بین همه مردم جامعه وجود دارد و آن تاثیر مطبوعات در تاریخ فرهنگی، سیاسی و اجتماعی  یک جامعه است. از محاسن یک خبر مکتوب می‌توان به جاودانگی آن اشاره کرد که هر چه زمان بیشتری از نشر آن بگذرد ارزش آن بیشتر می‌شود.

استاندار اصفهان تصریح کرد: توجه به رسانه‌های ملی مکتوب باید بسیار مورد توجه قرار گیرد زیرا در این رسانه‌ها صراحت، صداقت و تلاش دلسوزانه در سرلوحه کار خبرنگاران قرار دارد. آن‌چه مطبوعات ملی را رشد می‌دهد میزان علاقه مخاطبان به آن خبر است.

زرگرپور به اهمیت اخبار محلی اشاره کرد و گفت: اخبار محلی کم‌تر از اخباری که در سطح ملی منتشر می‌شود نیست و از سوی دیگر با گسترش اخبار محلی، زمینه ارتقا خبرنگاران استانی به خبرنگاران ملی هم انجام می‌پذیرد و فرصت‌های شغلی مناسبی ایجاد می‌شود.

وی اظهار داشت: رسانه‌های استان اصفهان می توانند با پرداختن به مسائل اجتماع خود باوری، اعتماد و امید را در مردم شهر و استان ما ایجاد کرده و پایه‌گذار بسیار از هنجارها باشد، همچنین رسانه‌های استان از بعد کمی و کیفی فاصله کمی با آنچه باید باشد، دارند.

به گزارش تسنیم، مراسم ویژه روز خبرنگار شامگاه چهارشنبه با حضور حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان استانی و شهری و اصحاب رسانه استان اصفهان در اتاق بازرگانی برگزار شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.