بارگاه منور رضوی در روز میلاد اخت الرضا(ع) حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) جلوه‌ای از نور و سرور است.

تجلی نور و سرور در بارگاه مطهررضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حرم مطهر رضوی در روز ولادت بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه(س) مملو از زائران و مجاورانی است که برای عرض تبریک و شاد باش این میلاد فرخنده به محضر امام رضا(ع)، به این بارگاه نورانی مشرف شده اند.

در ویژه برنامه‌ای که به همین مناسبت دیشب از سوی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی پس از برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء در صحن جامع رضوی برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین مهدی ماندگاری طی سخنانی به تبیین شخصیت این بانوی والا مقام پرداخت و گفت: حضرت معصومه(س) نه تنها الگوی بانوان بلکه الگویی شایسته برای همه انسان‌ها هستند.

وی افزود: حضرت معصومه(س) به خاطر همفکری، همدلی و همراهی با امام معصوم در در ردیف معصومین و اولیاء الهی قرار دارند چرا که کسی که در مسیر ولایت و تبعیت از ولی خدا گام برمی‌دارد طبق صریح آیات قرآن کریم در ردیف انبیاء و اولیاء الهی قرار دارد.

گفتنی است قرائت زیارت پرفیض امین الله، اجرای برنامه‌های مولودی خوانی، مدیحه سرایی و شعر خوانی توسط مداحان، شاعران و ذاکران اهل بیت(ع) در این شب فرخنده از دیگر برنامه‌هایی بود که در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

گفتنی است این مراسم با شکوه و معنوی که بعد از نماز مغرب و عشاء شروع شد تا ساعت 23 ادامه داشت.

انتهای پیام//


برچسب ها: تجلی ، نور ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.