300 نفر از معلمین جدید الاستخدام استان های آذربایجان غربی ، شرقی و کردستان، از تاسیسات آب و فاضلاب شهرستان ارومیه بازدید به عمل آوردند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، در این بازدید علمی که توأم با آموزش و آشناسازی معلمین با نحوه آبرسانی و جمع آوری بهداشتی فاضلاب بود، کارشناسان خبره شرکت آبفای آذربایجان غربی و شرکت سهامی آب منطقه ای ، به شکلی میدانی ، نسبت به آشناسازی معلمین با تاسیسات تصفیه خانه های آب و فاضلاب و همینطور سد مخزنی شهرچایی ارومیه اقدام نمودند.

در این بازدید علمی و آموزشی پکیج های فرهنگی مدیریت مصرف آب در بین بازدیدکنندگان توزیع گردید و در خاتمه از ایشان پذیرایی گردید.

لازم به ذکر است سد شهر چایی ارومیه ، نقش بسیار مهمی در تامین آب ارومیه دارد که از طریق دو واحد تصفیه خانه آب، بخش اعظمی از نیازهای آبی روزانه مردم ارومیه را تامین می کند.

گردآوری و تصفیه فاضلاب مناطقی از شهر ارومیه نیز از طریق شبکه ، خطوط انتقال فاضلاب و تصفیه خانه فاضلاب ارومیه انجام می یابد که در حال حاضر با بهره برداری از دو مدول این تصفیه خانه به ظرفیت جمعیتی 400 هزار نفر، در حال ارائه خدمات به شهروندان عزیز است.

انتهای پیام/س

برچسب ها: بازدید ، معلم ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.