بهره‌برداری از اولین مراکز تخصصی درمان سکته قلبی و مغزی در قم

طی سفر يك روزه معاون درمان وزارت بهداشت به قم از اولين مركز تخصصی درمان سكته قلبی و مغزی در در این استان بهره برداری شد.

محمد آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به بازدید امروز خود از مراکز بیمارستانی استان قم بیان کرد: در مجموع 5 پروژه بیمارستانی جدیدالتاسیس در قم مورد بازدید قرار گرفت که تا پایان این دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد: این 5 پروژه حدود هزار تختخواب به ظرفیت تخت‌های بیمارستان قم اضافه می‌کند.

آقاجانی افزود: اکنون 1670 تخت در استان قم فعال است و راه‌اندازی 5 بیمارستان دستاورد بزرگی برای نظام سلامت و نظام ارائه خدمات درمانی محسوب می‌شود چرا که این استان از نظر تخت بیمارستانی در مضیقه جدی است.

معاون درمان وزیر بهداشت از مورد بهره‌برداری قرار گرفتن مراکز درمان سکته قلبی و مغزی خبر داد و گفت: این مراکز پیشرفته در بیمارستان شهید بهشتی بهره‌برداری شد که به علت افزایش آمار سکته قلبی و مغزی در کشور راه‌اندازی این مرکز تاثیر بسزایی دارد.

آقاجانی عنوان کرد: اکنون در کشور 31 مرکز پیشرفته درمان سکته قلبی و 55مرکز پیشرفته درمان سکته مغزی در طی دو سال جزو طرح‌های وزارت بهداشت قرار گرفتند و خدمات تخصصی و فوق‌ تخصصی را به بیماران ارائه می‌کنند.

آقاجانی افزود: مراکز تخصصی درمان سکته قلبی و مغزی اولین مراکز ارائه خدمات پیشرفته در قم محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: در استان قم برای توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی اقداماتی از جمله بهره‌برداری از 41 مرکز سلامت جامع و صد پایگاه سلامت انجام شده و امیدواریم با راه‌اندازی این 5 بیمارستان شاهد بهبود وضعیت خدمت‌رسانی باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار