هدف از راه اندازی و استقرار سامانه های الکترونيکی تحقق اقتصاد مقاومتی در فرايند داخلی شهرداری مي باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مديرعامل سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري اصفهان گفت: در این زمینه راه اندازی و تثبیت سامانه هاي مکانیزه و الکترونیکی و حرکت به سمت حذف فعالیت های فیزیکی نوید بخش آینده ای روشن در عملکرد روبه رشد شهرداری در کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت خدمات خواهد بود.

وحيد حيدريان با اشاره به اينکه سیستم های این حوزه موجب تسریع در امور روزمره شهرداری، تسریع در پاسخگویی به ارباب رجوع و کاهش حجم مکاتبات و گردش فيزيکي کاغذ در قسمت های مختلف می شود، افزود: سازمان فاوا شهرداري اصفهان از ابتداي تشکيل تا کنون عهده دار توليد، تأمين و پشتيباني 16 سامانه مهم در اين حوزه می باشد.

وی اتوماسیون اداری، انبار و اموال، حضور و غياب متمرکز، ارزشیابی، منابع انسانی، پگاح(پرسنلي، کارگزيني، احكام و حقوق) و... را از جمله سامانه های مهم این حوزه عنوان کرد.

وی همچنین سامانه هاي بازنشستگان، تغذیه و باشگاه، درمانگاه و آرشیو اطلاعات پزشکان، بیمه تکمیلی و...را از مهمترين سيستم هاي مکانيزه شهرداري جهت تسريع فرايندهاي داخلي و کاهش هزينه هاي مربوط به کارکنان و بازنشستگان شهرداري برشمرد.

گفتنی است: کاهش زمان انجام امور، پشتیبانی از استرتژی های شهرداری و بهبود و طراحی مجدد فرایند های کاري از طریق متغیر های فناوری اطلاعات از دیگر مزایای این سیستم ها می باشد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.