سالانه 60 هکتار از بیابان‌های جنوب شهرستان سرخه با کاشت درخت مقاوم تاغ بیابان‌زدایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سرخه ؛ حمیدرضا همتی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه با اشاره به گستره فعالیت و وظایف اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان وارائه گزارشی از عملکرد این دستگاه، گفت: صدور پروانه، آبخیزداری، رسیدگی به شکایات در زمینه مراتع، نگهداری از پارک جنگلی صیدآباد و ... بخشی از وظایف این اداره است.بیابان‌زدایی سالانه 60 هکتار در جنوب شهرستان سرخه انجام می‌شود
علی‌محمد مؤیدی‌زاده، سرپرست فرمانداری شهرستان سرخه نیز افزود: اداره منابع طبیعی همان‌طور که از نام آن پیداست، وظیفه خطیر و مهم حفظ، حراست از منابع ارزشمند و حیاتی کشور را بر عهده دارد که می‌توان از کارکنان و دست‌اندرکاران این ارگان به‌عنوان سربازان حفظ سلامت طبیعت نام برد.
حمیدرضا همتی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه  تصریح کرد: سالانه 60 هکتار از بیابان‌های جنوب شهرستان سرخه با کاشت درخت مقاوم تاغ بیابان‌زدایی می‌شود.
همتی گفت : منابع طبیعی یکی از ارگان‌های اصلی در حفظ و حراست از منابع طبیعی کشور است و در این زمینه وظایف حساس، حیاتی و حاکمیتی را بر عهده دارد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه همچنین گفت: 255 هزار هکتار مرتع، 620 هزار هکتار بیابان و 4 هزار و 101 هکتار بیشه‌زار تحت نظر این اداره است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.