نماينده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بر نقش موثر زنان در تحقق اقتصاد و توسعه پایدار جهان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛علی وقفچی در جلسه بررسی مشکلات تعاوني ها استان در حوزه بانوان ،فرش دستبافت، صنايع دستي و گردشگری گفت: الگوهای برتر و موفق در حوزه کسب و کار و تعاوني بانوان و استفاده از تجربيات کارآفرينان موفق در دستور کار قرار گيرد.
 وی افزود: با توجه به اینکه زنان نقش موثری در تحقق بحث اقتصاد و توسعه پایدار جهان دارند باید همواره سعی داشت تا با ایجاد پیوند و ارتباط مستمر بین زن و اجتماع این پویایی و توسعه را رقم زدکهع لیرغم اقدامات خوبی که در این زمینه صورت گرفته ولی تا رسیدن به شرایط مطلوب نیازمند تلاش بیشتری هستیم.
وي با بیان اینکه تعاونی های امور زنان کمک شایانی به رونق و توسعه امور اقتصادی و اجتماعی زنان دارد، گفت: امروزه این تعاونی ها در سراسر جهان جایگاه ویژه ای دارندکه ما باید برای ترویج فرهنگ اشتغال بانوان و رشد پویایی منطقه در این راستا از هیچ کمکی دریغ نکنیم.
وقفچي با اشاره به اينکه رفع موانع و مشکلات توليد الويت کاری نمايندگان مجلس مي باشد گفت: بايد بازار محور باشيم نه توليد محور و متناسب با نياز بازار اقدام به توليد نماييم و در درخواست تسهيلات نبايد احساسی برخورد شود.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.