دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی از اجرای طرح "در شعاع خورشید" در 109 شهر و 196 روستای کشور همزمان با دهه کرامت رضوی خبر داد.

اجرای برنامه به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی با بیان این مطلب گفت: طرح "در شعاع خورشید" از برنامه های مدیریت تبلیغات اسلامی در دهه کرامت رضوی است که در شهرهای دارای موقوفه آستان قدس رضوی برگزار می شود .

وی عنوان کرد: خادمان با اهدای بسته های متبرک و اجرای برنامه های ویژه میلاد در جمع مردم ولایت مدار ایران اسلامی و در روستاهای موقوفه ای آستان قدس رضوی حضور می یابند که در سال جاری پیش بینی می شود این طرح در 18 استان از جمله 109 شهر و 196 روستا برگزار شود.

حسینی ادامه داد: بر اساس سند چشم انداز آستان قدس رضوی این طرح در قالب برنامه های پنج ساله اول ویژه روستاهای صددرصد موقوفه، پنج ساله دوم ویژه روستاهای 50درصد موقوفه و در پنج ساله سوم در روستاهای کمتر از 50درصد برگزار می شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اجرای موفقیت آمیز "در شعاع خورشید" در سال های گذشته افزود: خوشبختانه این طرح با استقبال گسترده و مشارکت خوب مردم در شهرها و روستاهای کشور همراه بوده است.

وی تاکید و توجه بیشتر بر مشارکت های مردمی، حضور و اعزام خدام و یک روحانی به روستاها و شهرها، برگزاری برنامه های فرهنگی در شهرها و روستاهای موقوفه را از جمله نکاتی برشمرد که باید در اجرای طرح"در شعاع خورشید" مورد توجه قرار گیرد.

حسینی با بیان اینکه مشارکت مردم و افراد محلی می تواند در هر چه بهتر برگزار کردن برنامه ها موثر واقع شود، افزود:‌ برگزاری جشن، مسابقه و برنامه های محلی از دیگر مواردی است که می تواند مشارکت مردم را در بر داشته باشد.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.