رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور از شهادت نخستین فرد جامعه پزشکی ایران بر اثر تیراندازی تکفیری‌ها به آمبولانس بهداری در سوریه خبر داد.

نخستین شهید جامعه پزشکی ایران در سوریه / یک پزشک مفقود و یک پرستار اسیر
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد رئیس زاده  رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور با اشاره به اینکه پرنده ای دیگر از سپیدپوشان جامعه پزشکی در دفاع از حرم و حریم ایران اسلامی پرکشید، اظهار داشت: بسیجی شهید محمدحسن قاسمی تکنسین بیهوشی بیمارستانهای میدانی در تیراندازی تکفیری‌ها به آمبولانس بهداری آسمانی شد.
 
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور ادامه داد: در حال حاضر یک پزشک مفقود و یک پرستار نیز در دفاع از حرم و حریم ایران اسلامی در سوریه اسیر است.
 
رئیس زاده در ادامه با بیان اینکه یک پرستار دیگر هم به دلیل مجروحیت با 7 تا 8 گلوله که در سوریه مورد هدف قرار گرفته بود، هم اکنون در وضعیت بستری و دوره نقاهت است، خاطرنشان کرد: این افراد از جامعه پزشکی نه تنها برای دفاع از حرم؛ بلکه به واقع برای دفاع از حریم ایران اسلامی در سوریه به خدمت پزشکی و آن هم به صورت داوطلبانه پرداختند.
 
منبع: تسنیم
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۳۱ ۱۳ خرداد ۱۳۹۷
هرظلم وستم وهرجنایتی که توسط دژخیمان صهیونیست باخمایت امریکا برعلیه ملت مسلمان فلسطین یالبنان وسوریه می شود داغ ولکه ننگی است برپیشانی کشورهای مسلمان همسایه اسراییل بخدااین افرادبایدجواب پیامبری راکه ادعای پیروی ازایشان رادارندوخدایش رابدهندوشریک اسراییل هستند
آخرین اخبار