دبیر ستاد حقوق بشر گفت: هیچ کدام از استعلامات ستاد حقوق بشر در مجامع بین المللی بدون پاسخ نمانده و تمام آنها پاسخ داده شده است.

استعلامات ستاد حقوق بشر در مجامع بین المللی بدون پاسخ نمانده استبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر در همایش حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی که امروز (چهارشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: یک دهه از تاسیس ستاد حقوق بشر گذشته است و به عنوان یک نهاد فرا قوه ای و به ریاست رئیس قوه قضائیه فعالیت دارد که در آن 5 وزیر عضو هستند.

وی افزود: در این یک دهه ستاد حقوق بشر به عنوان یک نهاد معتبر در مجامع بین الملی شناخته می شود، هیچ کدام از اسناد این ستاد در مجامع بین المللی بدون پاسخ نمانده است.

دبیر ستاد حقوق بشر گفت: مقام معظم رهبری باب جدی را در حقوق بشر اسلامی باز کرده است.

لاریجانی بیان داشت: غربی ها با توجه به تفکر سکولار- لیبرالی که دارند با همان نگاه به حقوق بشر اسلامی نگاه می کنند.

وی افزود: هر جا حرف از عمل است اسلام حضور دارد، زیرا دین اسلام دین جامعی است و تمام  نرم های رفتاری حقوق بشر اسلامی را هم شامل می شود و باید روی آنها فکر کرد.

دییر ستاد حقوق بشر اسلامی تاکید کرد: ما در صحنه جهانی دارای موضع احتجاجی هستیم، یعنی زمانی که با طرف غربی رو به رو هستیم، به آنها نشان می دهیم که غربی ها حتی روی حرف خودشان نیستند و دارای موضع کاملا منافقانه هستند، یعنی مطلبی را که بیان کرده اند، خلاف آن عمل می کنند.

لاریجانی گفت: موضع غربی ها نسبت به اسلام موضع تحمیلی است و ما با نگاه احتجاجی که داریم در صحنه بین المللی بر روی تنوع فرهنگی تکیه داریم.

وی افزود: غربی ها به دنبال این هستند که در کشور های مختلف زندگی مردم بر اساس اسلام هماهنگ نشود و معتقد هستیم که این موضع انسانی نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.