شبکه رادیویی جوان با تدارکی ویژه، برنامه‌ای را در دو بخش تصویری و رادیویی به پخش می‌رساند.

حامد مرادیان تهیه‌کننده برنامه‌های رادیویی در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون ویژه برنامه المپیک 2016 ریو در شبکه رادیویی جوان گفت: این ویژه برنامه به صورت تلفیقی در دو بخش تصویری و رادیویی در ساعت 18 تا 19، از روز پنجشنبه به پخش می‌رسد.
 
وی با بیان اینکه این برنامه به شکل زنده به روی موج شبکه می‌رود، در خصوص ساختار و چیدمان ویژه برنامه المپیک ریو 2016 اظهار داشت: ما در نیم ساعت اول برنامه را در قالب رادیویی با بخش‌های متنوعی چون آخرین اخبار از نتایج المپیک، معرفی قهرمانان المپیک ایران و جهان و ... پیش می‌بریم.

مرادیان افزود: این ویژه برنامه تا زمان برگزاری اختتامیه مسابقات المپیک ریو هر روز از شنبه تا جمعه با حضور مجری کارشناس امیرحسین بابازاده و کارشناسی مهدی زارعی پخش می‌شود. همچنین تأثیرات اجتماعی و اقتصادی کشور میزبان و کشورهای راه یافته به این دوره از مسابقات را مورد بحث قرار می دهیم.

تهیه‌کننده برنامه رادیویی «چشمم بازه» درباره دیگر قسمت های این ویژه برنامه بیان کرد: بخش‌های تصویری برنامه بر روی سایت شبکه به نمایش در می‌آید. در بخش تصویری به معرفی ورزشکاران ایرانی حاضر در میدان المپیک می‌پردازیم. همچنین ارتباط زنده‌ای با گزارشگر حاضر در مسابقات ریو 2016 برقرار می‌کنیم. پیش از این، ما برنامه رادیویی تصویری را در شبکه اینترنتی رادیو صدا داشتیم اما در حال حاضر ما برنامه ای مستقل را به دو شکل رادیویی و تصویری به مخاطب عرضه می‌کنیم.


انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.