دامغان;

شبکه برق طزره دامغان به کابل خودنگهدار تبدیل شد

در راستای اجرای پروژه کاهش تلفات انرژی، تبدیل شبکه سیمی برق روستای طزره شهرستان دامغان به کابل خودنگهدار در قالب رزمایش خدمت متعالی انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از دامغان ، مدیر توزیع برق شهرستان دامغان گفت : با تجمیع امکانات و حضور 30 نفر از همکاران با استعداد 6 اکیپ عملیاتی، شبکه سیمی این روستا جمع‌آوری و 5 هزار و 225 متر کابل خودنگهدار جایگزین گردید.
سیدمحمدحسین ترابی گفت: بهسازی پنج اصله پایه برق پوسیده، اصلاح کابل سرویس 182 انشعاب تک فاز و 9 انشعاب سه فاز از دیگر اقدامات به عمل آمده در این برنامه است.
وی با بیان اینکه این طرح در طی دو مرحله اجرایی شده، افزود: چنانچه فعالیت‌های مورداشاره به‌صورت عادی انجام شود، 20 روز کاری زمان نیاز داشته و با اجرای این طرح جهادی، ظرف دو روز کاری، سناریوی تنظیم‌شده عملیاتی شده و ضمن اعمال کم‌ترین میزان خاموشی، افزایش بهره‌وری و رضایت‌مندی مشترکان را نیز به همراه داشته است.
مدیر توزیع برق شهرستان دامغان همچنین اضافه کرد: مبلغ یک میلیارد و 29 میلیون ریال اعتبار در بهره‌برداری از این طرح اصلاح و بهینه‌سازی سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.