یک شرکت صهیونیستی برای ساخت دیواری که نامزد انتخابات آمریکا، ساخت آن را در مرز با مکزیک وعده داده است، اعلام آمادگی کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بخش فارسی پایگاه خبری شبکه پرس تی وی، یک شرکت صهیونیستی برای ساخت دیواری که دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا، احداث آن را در مرز این کشور و مکزیک وعده داده، اعلام آمادگی کرده است.

نشریه بلومبرگ سه‌شنبه (12 مرداد) به نقل از سار کورش، رئیس شرکت سیستم‌های امنیتی «ماگال،» اعلام کرد: «ما با نیروهای یکی از شرکت‌های دفاعی بزرگ امریکا که در چنین پروژه‌هایی در سطح جهانی تجربه دارد، مشارکت خواهیم کرد.»

 وی با اشاره به احداث حصار میان نوار غزه و سرزمین‌های اشغالی افزود: «ما در گذشته این تجربه را داشته‌ایم و قطعاً می‌خواهیم این کار را انجام دهیم.»

ماگال در آمریکا، کانادا، مکزیک، انگلیس، آلمان و رومانی شرکت‌های تابع و در چین نیز یک نمایندگی دارد. این شرکت در ساخت مانع میان سرزمین‌های اشغالی و اردن و همچنین مصر مشارکت داشته است.

این شرکت صهیونیستی همچنین در مرزها، پایگاه‌های نظامی، زندان‌های فوقِ امنیتی و دیگر موسساتِ حساس در بیش از 75 کشور سامانه‌های نظارتی نصب کرده است.

ترامپ به خاطر بیان سخنان جنجال‌برانگیز دربارۀ مسائل مختلف معروف است.

وی که پیش از این فعالیتی در امور سیاسی نداشته است، می‌گوید پناهجویان مکزیکی که غیرقانونی از راه زمینی وارد آمریکا می‌شوند، «متجاز» و «قاتل» هستند؛ وی وعده داد چنانچه در انتخابات ریاست جمهوری امریکا پیروز شود، یک دیوار مرزی بسازد و مکزیک نیز باید هزینۀ ساخت این دیوار را بپردازد.

ترامپ 31 تیر در کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان گفت: «قرار است برای ممانعت از ورود مهاجران غیرقانونی، خلافکارها و همچنین ممانعت از ایجاد خشونت و ورود مواد مخدر به کشورمان، یک دیوار مرزی بزرگ بسازیم.»

سخنان ترامپ انتقاد شدید بسیاری را در آمریکا و مکزیک برانگیخته است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
هه اسراییل خوب بلده دیوار بسازه
آخرین اخبار