نویسنده اردبیلی پژوهشگر برتر نخستین همایش ملی آینده پژوهی ، علوم انسانی و امنیت اجتماعی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ پری ملکی گلندوز نویسنده جوان حوزه هنری استان اردبیل پژوهشگر برتر کشوری در نخستین همایش ملی آینده پژوهی ، علوم انسانی و امنیت اجتماعی کشور شد.

این همایش به همت دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان لرستان و مشارکت موسسه عدالت گستر بارکه افلاک برگزار شد.

آینده پژوهی در حوزه های جامعه شناسی، هنر، ادبیات، عصر مجازی، فرهنگ، آموزش، مدیریت، فناوری، کارآفرینی، علوم اقتصادی، حسابداری، حقوق، روانشناسی، علوم سیاسی، الهیات و معارف اسلامی، سازمان های مردم نهاد و امنیت اجتماعی، سرمایه اجتماعی و امنیت اجتماعی، پلیس جامعه محور و امنیت اجتماعی ، سبک زندگی اسلامی و امنیت اجتماعی موضوع ها و محورهای این همایش را تشکیل می دادند.

این همایش 24 تیر در سالن همایش های دانشگاه پیام نور استان لرستان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد که در آن مقاله پری ملکی گلندوز در جمع آثار برتر این همایش جای گرفت.
این نویسنده جوان پیش از این پذیرش، چاپ و ارائه مقاله در کنفراس های بین المللی آلمان ، ترکیه ، گرجستان ، روسیه و ایتالیا را در کارنامه هنری خود دارد.

کتاب های بامن بمان، حکایتها، پنجاه قانون برای زندگی موفق، کلید عشق و صمیمیت و حرف های ناتمام تعدادی از 23 عنوان کتاب چاپ شده توسط این نویسنده جوان اردبیلی است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.