چهارمین جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان در ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی در چهارمین جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان در ارومیه، اظهار داشت: با توجه به اینکه راه اندازی مجتمع ها و شهرک های صنفی در شهرستان سبب اشتغال زایی می شود باید به موقع تحویل و آماده شوند.

جعفرصادق اسکندری گفت: خوشبختانه تامین گاز، آب، برق و تنظیم سند مجتمع صنفی ارومیه با وجود دشواری های موجود و بروکراسی های اداری، پس از پنج سال انجام شد.

وی از افزایش نرخ های آموزشگاه های رانندگی در استان خبر داد و تصریح کرد: در این باره آموزش های عملی پایه یک و دو رانندگی، بین شش تا هفت درصد افزایش یافته است.

اسکندری با تاکید بر ایجاد مجتمع صنفی اتحادیه حبوبات فروشان و تولیدکنندگان مصالح و خدمات ساختمانی در ارومیه بیان کرد: بی شک برای ارائه خدمات بیشتر، ایجاد این مجتمع ها لازم است و در این باره باید زیرساخت های آن از نظر قوانین و مقررات و محل استقرار آنها در چارچوب باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی افزود: بنابراین ایجاد این مجتمع ها برای شهر و استان بسیار لازم و ضروری بوده به شرطی که جانمایی آن صحیح بوده باشد چون وقتی خارج از ضوابط کارها انجام می‌شود همه دچار مشکلات می شوند.

اسکندری با اشاره به درخواست هایی مبنی بر ایجاد مجتمع سنگ در ارومیه اظهار داشت: در این رابطه نیز جانمایی آن نیز بسیار مهم بوده و نباید در مجاورت منازل مسکونی باشد چون سبب آلودگی صوتی و آزار و اذیت همسایگان می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی بیان کرد: علاوه بر آن، تامین آب، برق، حمل و نقل و نیز مسائل زیست محیطی آن باید مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: نظارت ، کمیسیون ، صنفی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.