بازیکن دورگه ایرانی آمریکایی تیم فوتبال خونه به خونه بابل از این باشگاه خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید کامران مرتضوی خلیلی پس از عقد قرارداد با باشگاه خونه به خونه در اردوی آماده سازی کیش و شرکت در تمرینات بدنسازی عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته بود اما به دلیل نداشتن کارت پایان خدمت مجبور شد دوباره راهی آمریکا شود.

خلیلی با حضور در دفتر باشگاه خونه به خونه مازندران با فسخ قراردادش، از قاسم حسن زاده و سایر عوامل این باشگاه با نوشتن نامه ای قدردانی کرد.

این بازیکن با ارسال نامه ای سرگشاده برای رسانه ها اینگونه از فوتبال ایران خداحافظی کرد:

با سلام و عرض ادب به تمامى دست اندركاران شريف باشگاه خونه به خونه.

از آنجايى كه مدتى مزاحمت براى عزيزانم فراهم كردم عذر مى طلبم، اگر حركتى يا جسارتى از طرف حقير انجام شده اميد است مرا ببخشيد.

من ابتدا از عزيز دلمان جناب آقاى عليرضا مرزبان مربى اين باشگاه كمال تشكر را دارم و از برادران عزيزمان جناب آقايان مهرداد ميناوند و على اميرى و تمامى عزيزان و بازيكنان و همچنين ليدرها و تماشاگران و مردم عزيز امير كلا و بابل كه مرا در اين مسير محبت و يارى نموده اند قدردانى مى نمايم.

همچنین جا دارد از مؤسس اين باشگاه برادران حسن زاده علی الخصوص آقای قاسم حسن زاده بابت لطف و محبتی که در این مدت نسبت به بنده ارزانی داشتند، نهايت قدردانى و تشكر را داشته باشم و از آنجايى كه متأسفانه نتوانسته ام به علت نداشتن پايان خدمت سربازى باقى بمانم اميد است در اينده اي نزديك با توجه به برطرف شدن مشكل بار ديگر در جمع شما عزيزان حضور پيدا كنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار