مديرکل شرکت پشتيباني امور دام خوزستان آمادگي اين شرکت را براي عرضه نامحدود مرغ منجمد در بازار اعلام کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  هادي سلامات با اشاره به جلسه تنظيم بازار هفته گذشته در استانداري خوزستان  اظهار کرد:‌ اين شرکت در اين جلسه آمادگي خود را براي عرضه‌ هر کيلوگرم مرغ منجمد با قيمت4800 تومان درب سردخانه اعلام کرد که با احتساب حداکثر سود، قيمت مصرف کننده اين محصول در 6 شهرستان داراي سردخانه يعني شهرستان‌هاي اهواز،‌ آبادان، خرمشهر، باوي، حميديه و کارون حداکثر 5300 تومان و براي ساير شهرستان‌هاي استان حداکثر کيلويي 5400 تومان است.

وي افزود: ‌اکنون نزديک به 735 تن مرغ منجمد با ماندگاري بيش از 4 ماه در سردخانه‌هاي شرکت پشيتباني امور دام استان ذخيره شده است و با توجه به اينکه شرکت پيشتيباني امور دام کشور در حال حاضر از ذخاير حداقل 50 هزار تني مرغ منجمد برخوردار است، اين شرکت آمادگي خود را براي عرضه‌ مرغ به هر ميزان مورد نياز اعلام مي‌کند.

مديرکل شرکت پشتيباني امور دام خوزستان با اشاره به افزايش قيمت مرغ کشتار روز در روزهاي اخير خاطرنشان کرد: ‌مرغ‌هاي منجمد شرکت پشتيباني امور دام از نوع خط 2، صادراتي و جزء بهترين نمونه‌هاي مرغ منجمد و داراي تاييديه دامپزشکي هستند.

وي عنوان کرد: با توجه به افزايش قيمت مرغ، در هر سطحي که استان تقاضا کند آمادگي عرضه و تامين مرغ منجمد را داريم و همچنين اکنون نزديک به 2 ميليون و 382 کنسرو مرغ با قيمت 3100 تومان نيز در اين شرکت موجود است.

سلامات افزود: در روزهاي اخير مردم استقبال خوبي از مرغ منجمد داشتند و با توجه به اين‌که قيمت مرغ کشتار روز تا 8 هزار و 900 تومان براي هر کيلوگرم افزايش يافت، از پايان ماه مبارک رمضان تاکنون اين شرکت توانسته است  بيش از 150 تن مرغ منجمد به فروش برساند.



انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.