كتاب های فرهنگ ترافيك به بازار نشر می آیند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدير اداره آموزش معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان درباره برنامه هاي آموزشي فرهنگي ترافيكي گفت: برنامه هاي آموزشي ترافيك به سه دسته آموزشي براي كارشناسان ترافيك، شهروندان، نوجوانان ودانش آموزان تقسيم شده است كه مباحث آموزشي نوجوانان و دانش آموزان خود به آموزش هاي رسانه اي در توليدات رسانه اي با انيميشن، پويا نمايي و موشن گرافيك جانمايي مي شوند.

عليرضا خاكسار  ادامه داد: توليدات كتاب و محتوا و همچنين برپايي جُنگ آموزشي نيز براي كودكان از ديگر برنامه هاي گروه آموزشي فرهنگ ترافيك مي باشد كه در آينده اي نزديك در مناطق پانزدهگانه به صورت میدانی اجرا مي شوند.

وي به برگزاري ويژه برنامه اي مخصوص دانش آموزان نيز اشاره و عنوان كرد: ويژه برنامه مخصوص مدارس هم در برنامه داريم كه بعد از ايام محرم و صفر در مدارس شهر اصفهان شروع مي شود.

خاكسار در پاسخ به اين سوال كه چرا تمرکز ویژه بر روی كودكان و نوجوانان گذاشته شده است بيان كرد: با توجه به اينكه در حال حاضر در اكثر خانواده ها فرزندان جايگاه بالايي دارند، نه تنها مي توانند تأثير مثبتي بر خانواده خود داشته باشند بلكه در آينده و با تشكيل خانواده از سوي خود، فرهنگ سازي در اين راستا راحت تر و مطلوب تر به نظر خواهد آمد.

وی در خاتمه از تولید کتاب هایی ویژه با موضوع فرهنگ ترافیک در قالب های مختلف آموزشی، داستان، شعر، طنز و کاریکاتور خبر داد که در آینده نزدیک به بازار نشر روانه خواهد شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.