سرپرست تیم ملی سنگنوردی اعزامی به چین گفت: نفرات اعزامی به رقابتهای قاره کهن از آمادگی بالا برخوردارند و به این ترتیب تیم قدرتمندی را راهی مسابقات کردیم.

گرجی: تیم قدرتمندی راهی مسابقات آسیایی چین شده استمنصوره گرجی سرپرست تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: اعضاء تیم ملی سنگنوردی کشورمان برای مسابقات قهرمانی قاره کهن از 13 مرداد ماه که به میزبانی دویون چین برگزار می شود، ماه ها تمرین کردند و از آمادگی بالایی برخودارند در همین راستا تیم قدرتمندی از ایران عازم مسابقات قهرمانی آسیا شده است.

وی تصریح کرد: با وجود نفراتی همچون رضا علی پور، الناز رکابی، فرناز اسماعیل زاده وعلی برات زاده که همگی از با تجربه های سنگنوردی ایران هستند و سابقه حضور در مسابقات بین المللی را درکارنامه خود دارند به طور حتم ایران شایستگی هایش را به نمایش می گذارد تا با مدالهای زیادی به کشور باز گردد البته باقی نفرات نیز  تمرینات سختی انجام دادند وا میدوارم با کسب مقام های عالی دل مردم کشورمان را شاد کنند.

گرجی در پایان خاطر نشان کرد: قهرمانان جهان در این رقابتها حضور دارند و سطح مسابقات خیلی بالاست با این حال ملی پوشان اعزامی به چین چیزی از آنها کم ندارند و با قدرت به مصاف حریفان خواهند رفت. 




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار