تیم اعزامی ایران در مسابقات بین‌المللی دوستی نظامی در روسیه شرکت کرده است.

تیم اعزامی ایران، با تمام توان در مسابقات ورزشی روسیه شرکت خواهد کرد"امیر سرتیپ حسین شکوهی" رییس هیأت اعزامی به مسابقات دوستی نظامی بین‌المللی در روسیه، خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سال گذشته، جمهوری اسلامی ایران، در این مسابقات حضور نداشت ولی امسال، دومین دوره این مسابقات، در حال حاضر در روسیه و قزاقستان در حال برگزاری است که تا 24 مرداد ماه هم ادامه دارد.

وی اضافه کرد: 168 نفر از نظامیان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، در رشته‌های مبارزه تانک‌ها، مبارزه با نفربرها، تیم تک تیراندازی، تیم کوهستان، تیم دریابرد، تیم هوابرد و تیم غواصی، شرکت کرده‌اند.

شکوهی تصریح کرد: در 15 رشته دیگر، 32 نفر از خبرگان نظامی خود را برای کسب تجربه برای سال‌های آینده به عنوان ناظر به این مسابقات اعزام کرده‌ایم و ضمناً هفت نفر از خبرگان نظامی هم برای تیم‌های داوری که در این مسابقات داوری می کنند، اعزام شده‌اند

رییس هیأت اعزامی به مسابقات دوستی نظامی بین المللی در روسیه افزود: جمعاً 204 نفر از نظامیان خبره و منتخب نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در این دوره شرکت کرده‌اند.

شکوهی با اشاره به اینکه تیم اعزامی ایران، بالغ بر چهار ماه تمرینات سخت در اردوهای آمادگی برگزار کرده است، گفت: در طول این چهار ماه، اعضای تیم ایران، با مهمات واقعی و در صحنه‌هایی مشابه با صحنه‌هایی که در روسیه و قزاقستان برای نظامیان شرکت کننده در مسابقات در نظر گرفته شده‌اند، کار کرده و بهترین افراد، انتخاب و اعزام شدند.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه هدف اصلی ما برای اولین حضور در مسابقات بین‌المللی نظامی، کسب تجربه و ارتقاء سطح آموزش‌های نیروهای خودمان است، با تمام توان، سعی می‌کنیم رقیبی خیلی خوب برای کشورهای شرکت‌کننده در مسابقات باشیم.

لینک دانلود

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار