بازیکن تیم فوتبال بانوان ملوان گفت: مسئولان ملوان با اظهارات نسنجیده خود زندگی را در انزلی برای ما سخت کرده اند.

نوری: ملوان زندگی را برای ما سخت کرده استپگاه نوری بازیکن تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در مورد انحلال این تیم با سابقه و موفق فوتبال بانوان کشور به خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مسئولان باشگاه در ابتدای کار مدعی شدند که مجبورند به دلیل مشکلات مالی موجود، هزینه های تیم را کم کنند و به طور کلی تیم بانوان را منحل کنند.

اما زمانی که با فشار مردم در این زمینه روبه رو شدند مسائلی را عنوان کردند که به واقع در شان تیم بانوان نبود البته مطرح کردن این صحبت ها اصلا زیبا نیست و جای تاسف دارد. 

وی افزود : من معتقدم که برای انحلال تیم احتیاج به این گونه تهمت ها نبود و مسئولان خیلی قاطع می توانستند بگویند که علاقه ای به تیم داری ندارند. 

نوری در ادامه و در خصوص عذر خواهی مسئولان خاطی گفت: در فضای مجازی صحبت هایی از بیانیه عذرخواهی باشگاه بود اما هنوز من چیزی را بر روی سایت باشگاه ندیده ام .

بازیکن تیم فوتبال بانوان ملوان در مورد شکایت از باشگاه هم بیان داشت: صد در صد همه به دنبال شکایت هستیم زیرا همه ما 14 سال برای این تیم زحمت کشیده ایم و هیچ گاه اعتراضی نکردیم با این حال مسئولان می آیند و تهمت هایی را به ما وارد می کنند. 

وی از وصول  طلبش هم این چنین گفت : فصل گذشته تنها 30 درصد دریافتی داشته ام و با وجود عنوان های قهرمانی که به دست آوردیم مسئولان حتی یک تشکر ساده را از ما نداشته اند. ما انتظار های زیادی از باشگاه داشتیم زیرا خانم هستیم و شرایط کار برای بانوان در فوتبال بسیار سخت و مشکل است . 

خواهر پژمان نوری در مورد پیشنهاد هایش هم اظهار داشت:  تیم کوچکی نبودیم و به همین دلیل تیم های زیادی خواهان ما هستند زیرا ما تاکنون کمک های زیادی به تیم ملی داشته ایم و کارهای بزرگی انجام داده ایم اما متاسفانه هیچ کدام از این ها برای مسئولان استان و مسئولان ملوان اهمیتی ندارد.

 امروز  شاهدیم که برق کرمان رقیب ما بسیار موفق عمل می کند و در لیگ بانوان دو نماینده دارد این در حالی است که تنها نماینده استان ما منحل شده است.

نوری در پایان عنوان کرد : ما در انزلی زندگی می کنیم و این شهر کوچک است، مسئولان با این صحبت ها زندگی را برای ما بسیار سخت کرده اند زیرا همه  ما را در این شهر می شناسند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
بد چیزی هم نیستا
آخرین اخبار