وزیر علوم در جمع کاروان المپیاد ورزشی دانشجویان

رییس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه فردوسی مشهد از حضور وزیر علوم در افتتاحیه سیزدهمین المپیاد فرهنگی و ورزشی پسران دانشجو خبر داد و گفت: جوایز قهرمانان دختر این دانشگاه دیشب اعطا شد.

حمیدرضا طاهری رییس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه فردوسی مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دیشب با حضور مدیران و ریاست این دانشگاه مراسم تقدیر و اعطای جوایز قهرمانان کاروان ورزشی دختران  برگزار شد.

وی با بیان اینکه که این کاروان در سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی مقام دوم را کسب کردند، افزود: از دیروز مراسم بدرقه کاروان ورزشی پسران آغاز شده و دانشگاه فردوسی مشهد برای برگزاری سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی آنها آمادگی کامل را دارد.

طاهری شروع مسابقات پسران را از 12 مرداد و ورود کاروان دانشگاههای مختلف را از دیروز دانست و بیان کرد: افتتاحیه این مراسم با حضور محمد فرهادی وزیر علوم و وزیر ورزش برگزار می شود.

به گفته وی، حضور وزیر علوم در این مراسم قطعی شده اما حضور وزیر ورزش امروز به طور کامل مشخص می شود.

رییس دانشکده تربیت بدنی فردوسی مشهد با اشاره به اینکه بیش از 120 دانشگاه در سیزدهمین المپیاد ورزشی پسران شرکت می کنند، اظهار داشت: کلیه بازی‌ها به جز تکواندو (برگزاری در سالن علوم پزشکی دانشگاه مشهد) در دهکده مسابقات انجام می شود.

وی یادآور شد: از آنجا که مسابقات کشتی فرنگی و آزاد در روزهای پایانی المپیاد برگزار می شود ورود کاروان آنها از 16 مرداد است.

گفتنی است، مراسم افتتاحیه و اختتامیه به ترتیب در 12 و 19 ماه جاری برگزار و کاروان پسران دانشجو بعد پایان مسابقات،20 مرداد از مشهد خارج می شوند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار