رئیس هلال احمر همدان گفت: همزمان با آغاز فصل تابستان، برنامه‌های مختلف «شوق رویش» در همدان برگزار می شود.

«طرح شوق رویش» در شهرستان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛جلال با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف همزمان با آغاز فصل تابستان، اظهار کرد: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، واحد امور جوانان هلال احمر شهرستان همدان اقدام به برگزاری برنامه‌های مختلف با عنوان «شوق رویش» کرده است.

وی به برنامه‌ها در رده سنی 12 تا 29 سال اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها با حضور دانش آموزان، اعضای جوان و دانشجویان انجام می‌شود و برپایی کلاس‌های آموزشی دانش آموزان دختر و پسر در قالب طرح همدلی تشکل‌های دانش‌آموزی با آموزش سرفصل‌های هشت‌گانه دادرس از جمله این برنامه‌هاست.

رئیس هلال احمر همدان بیان کرد: کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد نیز با حضور کارشناس مبارزه با مواد مخدر برای اعضاء 18 تا 29 سال عضو در کانون جوانان برگزار شد.

وی افزود: تشکیل کلاس آموزشی زبان انگلیسی اعضای کانون دانشجویی پردیس شهید مقصودی از ابتدای تابستان آغاز شده و ادامه خواهد داشت.

نانکلی برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از ایدز با حضور اعضای کانون دانشجویی پردیس شهید مقصودی را مطرح کرد و یادآور شد: برپایی کلاس آموزشی آشنایی با اصول و اهداف جمعیت هلال احمر و اعزام اعضای فعال کانون جوانان واحد خواهران به اردوی تفریحی به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) نیز از دیگر برنامه‌هاست.

وی با اشاره به برپایی اردوی یک‌روزه با حضور مددجویان کانون بشردوستانه اصلاح و تربیت، تصریح کرد: مسابقه تفسیر سوره مبارکه آل عمران با حضور مددجویان کانون بشردوستانه اصلاح و تربیت، کلاس‌های متنوع فرهنگی و ورزشی در رشته‌های کاراته، شین‌کاراته و ژیمناستیک در باشگاه ورزشی هلال احمر شهرک شهید مدنی در تابستان امسال به اجرا درمی‌آید.

رئیس هلال احمر شهرستان همدان خواستار عضویت جوانان در حوزه جوانان هلال احمر شد و گفت: با همکاری در این حوزه جوانان در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت خود، بشردوستی و کمک به همنوعان قدم برمی‌دارند.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.