تمرین امروز استقلال تعطیل شد

بازگشت شاگردان منصوریان از اهواز/شکایت باشگاه استقلال به کمیته انضباطی

کاروان تیم فوتبال استقلال پس از بازی مقابل استقلال خوزستان، اهواز را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان اعضای کاروان تیم فوتبال استقلال که شب گذشته پس از دیدار با استقلال خوزستان در اهواز مانده بودند صبح امروز از طریق فرودگاه این شهر به سمت تهران حرکت کردند.

 تمرینی امروز شاگردان منصوریان تعطیل شد


با توجه به اینکه قرار بود استقلالی ها امروز عصر ساعت 18:30 در کمپ حجازی انجام یک نوبت تمرین را در دستور کار قرار دهند اما با توجه به صلاحدید کادر فنی آبی پوشان پس از بازگشت به تهران تمرین نخواهند کرد و کادر فنی تمرین امروز استقلال را تعطیل اعلام کرد.

 بازیکنان استقلال صبح فردا با حضور در سالن وزنه مجموعه ورزشی انقلاب یک جلسه تمرین بدنسازی انجام خواهند داد تا برای بازی هفته سوم مقابل صنعت نفت آبادان آماده شوند.


شکایت باشگاه استقلال به کمیته انضباطی

باشگاه استقلال از اتفاقات رخ داده در بازی شب گذشته مقابل تیم استقلال خوزستان به کمیته انضباطی شکایت کرد و این باشگاه در نظر دارد تا پای احقاق حق هوادارانش بایستد و از حق و حقوق باشگاه دفاع کند.



انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
طرفداران واقعی استقلال خیلی کم جنبه وعجول نیستنند. وبخوبی می دانند تیمی که در تمامی خطوط خود دچار تغییرات شده قطعا به زمان نیاز دارد وبه زودی اوج خواهد گرفت .سر مربی با اخلاق و فنی و بازیکنان استقلال هیچگاه اسیر حاشیه ها نمی شوند وبا قدرت وتمرکز به تمرینات خودشان ادامه می دهند .به زودی قدرت استقلال به حریفان دیکته خواهد شد.
آخرین اخبار