بيمارستان تامين اجتماعي خوي با 73 درصد پيشرفت فيزيکي تاپايان امسال به بهره برداري مي رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رئیس درمانگاه خاتم الانبیاء(ص) تامین اجتماعی خوی در بازدید از بیمارستان در حال احداث تامین اجتماعی شهرستان خوی به خبرنگاران گفت: ساختمان بیمارستان ٣٢ تخت خوابی تامین اجتماعی شهرستان خوی با اختصاص 20 میلیارد تومان هم اکنون با 73 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است و بر اساس برنامه تدوین شده تاپايان امسال به بهره برداري مي رسد.

ابراهيم حسن زاده بابيان اينکه اين بيمارستان درزميني به مساحت 6900مترمربع بازير بناي 12هزارمترمربع در چهارطبقه درحال احداث است.

وی با اشاره به اینکه این بیمارستان دارای تخت هاي مختلف درمانی و جراحی است، تصریح کرد:اين تخت ها شامل 12تخت جهت داخلي وجراحي مردان 6تخت داخلي وجراحي زنان8تخت زنان وزايمان 6تخت براي کودکان و4تخت سي سي يومي باشد.

حسن زاده تصريح کرد :سازمان تامين اجتماعي از نظر درماني دومين سازمان درکشور است که بصورت نهاد عمومي وغير دولتي است که به هيچ عنوان از اعتبارات دولتي استفاده نکرده است.

وي درپايان اظهارداشت: هدف ما درمرحله اول به اتمام رسيد اين بيمارستان بود که بعد از بهره برداري به فکر ارتقاء تخت ها وبخش هاي مختلف دراين بيمارستان خواهيم بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.