نسیمی شاد چهارشنبه راهی ریو می شود

شناگر المپیکی کشورمان چهارشنبه همراه با رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به برزیل سفر می کند.

 به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان آریا نسیمی شاد، تنها شناگر المپیکی کشور، در آستانه المپیک تمرینات خود را در مشهد پیگیری می کند و قرار است صبح روز چهارشنبه 13 مرداد راهی برزیل می شود،وی در رشته 200 متر قورباغه به عنوان نماینده ایران، روز 19 مرداد ماه در ریو مسابقه خواهد داد.


سمیع زاده، دبیر فدراسیون شنا، در ارتباط با وضعیت نسیمی شاد و اعزام این ورزشکار به رقابتهای ریو، اظهار داشت: ملی پوشان ما اردوها متعددی را در داخل و خارج از کشور داشته اند، اما متأسفانه نتوانستند ورودی را کسب کنندچرا که کسب ورودی در رشته شنا بسیار سخت و نیازمند یک پروسه طولانی و سرمایه گذاری مضاعف است.


وی در این باره گفت:با توجه به حدنصاب هایی که شناگران کشورهای مختلف کسب کرده اند، کمیته بین المللی المپیک و فدراسیون جهانی شنا، تنها به 36 کشور اجازه دادند تا نمایندگانی را به صورت سهمیه های اهدایی در المپیک داشته باشند که کشور ایران آریا نسیمی شاد را برای اعزام در رقابتهای ریو در نظر گرفته است،امیدواریم که این ورزشکار بتواند در المپیک نتایج بسیار خوبی را به کسب کند.


وی در ارتباط با اعزام مربی نسیمی شاد، گفت: با سهمیه اهدایی، مربی اعزام نخواهد شد و فقط محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا این ورزشکار را همراهی خواهد کرد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار