هدف از سفر به دزفول بازدید از مناطق و پروژه های مختلف، دیدار با مسئولان، بررسی موانع تولید و سرمایه گذاری در جهت رفع این موانع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، استاندار خوزستان گفت: دزفول با طرح های بزرگی که در حال اجرا دارد، به زودی نماد اقتصاد مقاومتی در خوزستان و کشور خواهد شد.

غلامرضا شریعتی اظهار کرد: هدف از سفر به دزفول بازدید از مناطق و پروژه های مختلف، دیدار با مسئولان، بررسی موانع تولید و سرمایه گذاری در جهت رفع این موانع است.

وی افزود: همچنین در این سفر که خواسته مسئولان شهرستان دزفول است قصد داریم تا موانع تحویل زمین برای پروژه ها و اهدافی که سیاست اصلی عمل به اقتصاد مقاومتی در این شهرستان است را بررسی کنیم تا در سریع ترین زمان ممکن نسبت به رفع موانع پیش رو و حرکت به سمت تولید و اشتغال اقدام کنیم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه دزفول در کشور به شهر ایثار و مقاومت مشهور است، گفت: یقین دارم دزفول با چنین طرح های عمرانی، صنعتی و خدماتی که نسبت به جمعیت خود در حال اجرا دارد می تواند علاوه بر شهر ایثار و مقاومت، شهر اقتصاد مقاومتی نیز لقب بگیرد.

شریعتی عنوان کرد: اکنون شاهد جذب سرمایه گذار با همت مسئولان و مردم این شهرستان هستیم که پیش بینی می شود با این رشد سرمایه گذاری  موانع پیش روی توسعه دزفول رفع شود و آینده خوبی برای این شهرستان رقم بخورد.

وی اضافه کرد: با اجرا و احداث طرح های موجود در دزفول قطعا بیکاری در این منطقه کم خواهد شد و حتی نیروی کار از مناطق اطراف نیز جذب می شوند چرا که این پتانسیل و ظرفیت در دزفول وجود دارد.

استاندار خوزستان تاکید کرد: تحصیلات و سواد بالای مردمان دزفول، تلاش و پشتکار مردم و مسئولان این منطقه و وجود روحیه کار بین بخشی که در آنها وجود دارد باعث شده تا دزفول به یک شهر خوب برای سرمایه گذاری، تولید و رشد تبدیل شود.

شریعتی در پایان بر تلاش مسئولان و استانداری برای تبدیل دزفول به نمادی برای اقتصاد مقاومتی در استان و کشور تأکید کرد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.