سرپرست تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان گفت: برای کادر فنی شرایط آمادگی روانی و جسمانی رضا یزدانی در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه  خبرنگاران جوان علی بیات با بیان این مطلب افزود: رضا یزدانی، از با تجربه ترين كشتي گيران حال حاضر كشور است.  
 
بیات ادامه داد: برای ما بسیار مهم است که یزدانی حداقل  با آمادگی نسبي  و در شرایط نسبتا مناسبي راهی این رقابت ها شود و تمام تلاش خود را تا زمان باقی مانده به المپیک، برای تحقق این امر به کار می بندیم.
 
سرپرست تیم ملی کشتی آزاد تصریح کرد: یزدانی دو دوره در المپیک شرکت داشته است که در دوره قبل، می‌توانست افتخارآفرین باشد، اما با توجه به مصدمیتی که از ناحیه زانو داشت، در آخرین لحظات مدال المپیک را از دست داد.
 
وی ادامه داد: اما وی پس از عمل جراحی بر روی زانوی پای خود، در مسابقات جهانی سال بعد، توانست صاحب مدال خوشرنگ طلا شود.
بیات خاطرنشان کرد: به هرحال برای کادر فنی بسیار مهم است که اتفاق المپیک 2012 لندن، دیگر برای یزدانی تکرار نشود و وی بتواند در المپیک 2016 برزیل، ضمن افتخارآفرینی، مدال خوشرنگ المپیک را نیز در کارنامه ورزشی خود به ثبت برساند.
 
وی درپایان گفت: اين طبيعي است كه فدراسيون پزشكي نگاه تخصصي خود را به اين موضوع داشته باشد، اما کادرفنی بنا به وظیفه خود در کنار یزدانی قراردارد و نهايت تلاش خود براي رسيدن  وی  به المپیک  بكار گرفته است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار