مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: دولت در اجرایی کردن برنامه های دهه کرامت نقش جریان سازی دارد و پرچمدار فعالیت های دهه کرامت تشکلهای مردم نهادهستند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛حسین مسگرانی،در جلسه شورای هماهنگی گرامیداشت دهه کرامت گفت: دولت در اجرایی کردن برنامه های دهه کرامت نقش جریان سازی دارد و پرچمدار فعالیت های دهه کرامت تشکلهای مردم نهادهستند.

وی ادامه داد: در سال های اخیر ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری کشور بیرق دار نظم بخشی به برنامه های دهه کرامت در کشور بوده و است که با دیدار اعضای کمیته گرامیداشت با مراجع تقلید قم کلید می خورد و اوج آن رفتن به پابوس بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه سلام الله علیهااست.

وی خاطرنشان کرد: مزین کردن مساجد، بلوار ها، میادین، مراکز هنری و فرهنگی به نام حضرت امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه سلام الله علیها، اهدای هدیه به هم نامان حضرت معصومه سلام الله علیها و حضرت رضا علیه السلام، اختصاص برنامه پر مخاطب هامون تا مکران به ویژه برنامه های دهه کرامت و دعوت از شخصیت های علمی در این برنامه برای پرداختن به سیره و منش امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) از جمله برنامه های پیشنهادی دهه کرامت است.

مسگرانی خاطرنشان کرد: در این که مردم استان چه شیعه و چه سنی به امام رضا ارادت دارند هیچ شکی نیست بلکه این عرض ارادت مردم این استان به این امامان بزرگوار نسبت به دیگر استانها فوق العاده بوده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار