اصفهان؛

باشگاه ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال بانوان تیمداری می کند

بر اساس شنیده‌ها، قرار است فوتبال بانوان نیز به جمع رشته‌های تحت حمایت باشگاه ذوب‌آهن بپیوندد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شنیده‌ها حاکی از آن است که باشگاه ذوب‌‌آهن قرار است امسال در رشته فوتبال بانوان نیز تیمداری کند و این رشته به جمع رشته‌های حاضر در لیست این باشگاه اضافه شود.
احمدرضا فقیهی معاون فنی باشگاه ذوب‌آهن اخیراً در مصاحبه‌ای بیان کرد: پیش‌بینی ما حذف رشته‌ای از بین اسامی رشته‌هایی که سال گذشته باشگاه در آن‌ها تیمداری می‌کرد، نیست. حتی احتمال اضافه شدن رشته‌ای هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان، وجود دارد که در این میان زمزمه‌های حضور فوتبال بانوان نیز به گوش می‌رسد.
با توجه به گفته‌های معاون فنی باشگاه ذوب‌آهن، همچنین تماس تلفنی امروز صبح باشگاه ذوب‌آهن با سعید موحدی مدیرعامل تیم آینده‌سازان میهن مبنی بر تشکیل جلسه با موحدی در خصوص شرایط و ضوابط این باشگاه برای تیمداری در فوتبال بانوان و اعلام آمادگی باشگاه ذوب‌آهن به‌صورت شفاهی به فدراسیون فوتبال، انتظار می‌رود که امسال تیم آینده‌سازان میهن بانوان به نام ذوب‌آهن در مسابقات لیگ برتر حضور داشته باشند.
سعید موحدی مدیرعامل تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان میهن، امروز گفته‌های فوق را تأیید کرد و اظهار داشت: فصل گذشته این تیم تا قهرمانی هم پیش رفت اما با وجود مشکلات مالی و شرایط سختی که بازیکنان با آن مواجه بودند متأسفانه این عنوان را از دست دادیم.
موحدی ادامه داد: تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان میهن پنج سال است که با شرایط سخت مالی در مسابقات حاضر می‌شود و واقعاً بازیکنان از این شرایط ناراضی هستند و برای پس گرفتن عنوان قهرمانی، نیاز به یک حمایت‌کننده مالی قوی دارند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار