بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت : گفته بودم از شرق آسیایی ها انتقام می گیریم و حالا هم بسیار خوشحالیم که توانستیم بر بام آسیا بایستیم .

صمدی : انتقام خود را گرفتیمبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان احسان صمدی بازیکن تیم ملی جوانان بسکتبال کشورمان در خصوص کسب سومین عنوان قهرمانی ایران در این رقابت ها گفت : اتفاق واقعا شیرین و بزرگی بود و همه ما بسیار خوشحالیم که توانستیم بار دیگر بر سکوی اول آسیا بیاستیم .

وی در ادامه و در مورد بازی های ایران در مرحله مقدماتی بیان داشت : پیش از این در مصاحبه های قبلی هم گفته بودم که شکستمان در مقابل ژاپن و کره جنوبی اشتباه تاکتیکی بود و گفته بودم که می توانیم هم چین را حذف کنیم و هم انتقاممان از این دو کشور را در مرحله بالاتر بگیریم و خدا را شاکرم که همین گونه شد و توانستیم به قهرمانی برسیم . زیرا خودمان بودیم .

ملی پوش جوان کشورمان در مورد هواداران هم عنوان کرد : دست تک تک هواداران را می بوسم زیرا آن ها زحمت زیادی برای ما کشیدند و هیچ گاه ما را تنها نگذاشتند و لطف زیادی به ماکردنند . 

صمدی در پایان و در مورد جام جهانی هم گفت : از جند وقت دیگر اردوهایمان را سروع می کنیم و امیدوارم بتوانیم در جام جهانی هم در میان 8 تیم برتر باشیم .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
خدا یارتان
آخرین اخبار