مدیر کل پست خراسان رضوی گفت: این استان رتبه نخست تعداد ثبت نام کنندگان متقاضی دریافت کارت هوشمند ملی را در سطح کشور تاکنون به خود اختصاص داده است.

خراسان رضوی رتبه نخست کشور در ثبت نام کارت هوشمند ملیبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمد شفیعی افزود: از ابتدای بهمن سال گذشته که ثبت نام کارت هوشمند ملی در خراسان رضوی همزمان با کشور آغاز شد تاکنون بیش از 570 هزار متقاضی در این استان نام نویسی کرده اند.

وی گفت: پس از خراسان رضوی استانهای مازندران و خوزستان در رتبه های بعدی شمار ثبت نام کنندگان دریافت کارت ملی هوشمند قرار دارند.
مدیر کل پست خراسان رضوی افزود: در این مدت 92 هزار فقره کارت هوشمند ملی به متقاضیان ثبت نامی در خراسان رضوی تحویل داده شده است.
شفیعی گفت: هم اکنون ثبت نام از متقاضیان کارت هوشمند ملی در 170 ایستگاه مستقر در 46 مرکز پستی تمامی شهرستانهای خراسان رضوی انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه 56 ایستگاه پستی از این تعداد در شهر مشهد فعالیت می کنند، افزود: ثبت نام اولیه از متقاضیان کارت ملی هوشمند توسط مراکز پستی دولتی، دفاتر پیشخوان دولت و سایت مربوطه انجام می شود و پس از آن ثبت نام کنندگان در زمان مقرر باید برای تکمیل مدارکشان به مراکز پستی مراجعه کنند.
مدیر کل پست خراسان رضوی بازه زمانی تعریف شده از سوی سازمان ثبت احوال را برای صدور کارت هوشمند ملی دو ماه اعلام کرد و گفت: ثبت نام از متقاضیان توسط اداره پست انجام می شود اما صدور کارت ملی هوشمند توسط اداره ثبت احوال و تحویل و توزیع آن توسط اداره پست صورت می گیرد.

م.م

انتهای پیام//

 

 

برچسب ها: رتبه ، نخست ، کشور ، هوشمند ملی ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.