مدیرکل راه وشهرسازی شهرستان ایرانشهر گفت: در جریان بارندگی های اخیر و طغیان رودخانه های محلی، همچنان سه محور اصلی در جنوب استان سیستان وبلوچستان بر اثر سیل مسدود است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛ایوب کرد گفت: محور ایرانشهر-مهرستان که در روز سه شنبه پنجم مردادماه امسال بر اثر تخریب پل و طغیان رودخانه محلی مسدود شده بود ظهر روز چهارشنبه بازگشایی شد اما متاسفانه در همان شب بر اثر طغیان دوباره رودخانه محلی، مجدداً مسدود شد.

وی با بیان اینکه محور ایرانشهر- خیر آباد از روز چهار شنبه ششم مرداد ماه از ساعت 23:15 به علت طغیان رودخانه تا اطلاع ثانوی مسدود است تصریح کرد: جاده ترانزیتی این محور نیز سوم مرداد مسدود شده بود که با تلاش راه وشهر سازی صبح روز چهارم مردادماه بازگشایی شد.
کرد گفت: محور ایرانشهر به جلگه در محدوده روستای بهشت‌آباد به علت طوفان شدید، گردخاک، ماسه بادی، طغیان رودخانه های محلی و آب بردگی آب نماها از دیروز شنبه 9مرداد ماه مسدود شده و همچنان مسدود است.
به دنبال  بارندگی‌های اخیر و بر اثر طغیان رودخانه کاجو، راه های ارتباطی 40 روستا در شهرستان قصرقند به دلیل نزدیکی به حاشیه رودخانه مسدود شده است.
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار