کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان در تیرماه سال جاری به مصدومان 3 هزار و 784 حادثه رانندگی در شهرها و جاده‌های استان امدادرسانی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غفور راستین  اظهار کرد: در تیرماه سال جاری، تکنسین‌های اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان به 13 هزار و 499 مأموریت اعزام شدند که 3 هزار و 784 مورد از این مأموریت‌ها مربوط به حوادث رانندگی و 9 هزار و 715 مورد حوادث غیر تصادفی بوده است.

وی افزود: از مجموع تصادفاتی که توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به مصدومان آن، امدادرسانی شد، 2 هزار و 745 مورد در مناطق شهری و یک هزار و 39 مورد در جاده‌های استان رخ داده است.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه در این مدت، 9 هزار و 871 مصدوم توسط آمبولانس‌های اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شدند، تصریح کرد: 2 هزار و 354 نفر نیز به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

راستین خاطرنشان کرد: تکنسین‌های اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان در تیرماه امسال، 12 مصدوم که تمامی علائم حیاتی خود را از دست داده و در آستانه مرگ بودند را احیا کردند و به 3 مادر باردار در زایمان کودک خود، یاری رساندند.

وی یادآور شد: در این مدت، یک بیمار مرگ مغزی نیز به منظور انجام مراحل پیوند اعضا توسط آمبولانس 115 به بیمارستان مربوطه منتقل شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.