سمنان؛

5000جلد کتاب در مرکز اسناد میراث فرهنگی استان

۷۰۰ عنوان کتاب جدید در حوزه‌های معماری، مرمت، هنر، گردشگری، صنایع‌دستی و... به مجموعه کتاب‌های این مرکز افزوده شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ مسئول مرکز اسناد و کتابخانه اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: تعداد کتاب‌های این مرکز به بیش از پنج هزار جلد رسید.
علیرضا گودرزی ضمن اشاره به وضعیت آثار موجود در مرکز اسناد میراث فرهنگی استان سمنان تصریح کرد: ۷۰۰  عنوان کتاب جدید در حوزه‌های معماری، مرمت، هنر، گردشگری، صنایع‌دستی و... به مجموعه کتاب‌های این مرکز افزوده شد.
وی گفت: بر این اساس، در حال حاضر بیش از پنج هزار عنوان کتاب، فصلنامه و مجله تخصصی و پژوهشی در زمینه‌های باستان‌شناسی، مرمت، معماری، گردشگری، صنایع‌دستی و ... در کتابخانه اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان موجود است.
گودرزی با بیان اینکه این کتابخانه یکی از تخصصی‌ترین و مهم‌ترین کتابخانه‌های استان سمنان در حوزه‌های میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری است، افزود: بخش دیگری از این مرکز مربوط به آرشیو اسناد و مدارک بناهای تاریخی، مناطق گردشگری و صنایع دستی است که به صورت بانک اطلاعاتی جامع در اختیار پژوهشگران و دانشجویان قرار می‌گیرد.
مسئول مرکز اسناد و کتابخانه اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: با هدف ارتباط هر چه بیشتر و مطلوب‌تر علاقمندان، دانشجویان و پژوهشگران با مرکز اسناد و کتابخانه اداره کل، بخشی در پایگاه اینترنتی اداره کل با عنوان مرکز اسناد وجود دارد و علاقمندان می‌توانند با ورود به این بخش از لیست کتاب های موجود و مدارک مورد نیاز برای دریافت کتاب و اطلاعات، مطلع شوند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار