دو تیم اینتر و بایرن مونیخ امروز صبح در چارچوب رقابت های کاپ بین المللی در آمریکا به مصاف هم رفتند که در نهایت بایرن مونیخ در این دیدار به پیروزی رسید.

پیروزی پرگل بایرن مونیخ برابر اینتربه گزارش خبرنگارحوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، دو تیم اینتر و بایرن مونیخ امروز صبح در چارچوب کاپ بین المللی در آمریکا به مصاف هم رفتند که در نهایت این رقابت با برتری پرگل بایرن مونیخ به پایان رسید.

در دقیقه 7 مسابقه گرین در زادگاهش دروازه اینتر را باز کردبه این صورت که  آلابا از سمت چپ توپی را برای گرین سانتر کرده و بازیکن آمریکایی بایرن، گل نخست را به ثمر رساند.

در دقیقه 13 مسابقه ریبری گل دوم را برای بایرن به ثمر رساند، بنکو ریبری را صاحب توپ کرد و مرد فرانسوی رو در روی میراندا قرار گرفت و دروازه اینتر را بازکرد .

در دقیقه 31 بازی دنیلو دی آمبروزیو موفق نشد توپ ارسالی را دفع کند و ریبری با یک پاس ساده گرین را صاحب توپ کرد، بازیکن آمریکایی دومین گل خود را با پای چپ و به سادگی وارد دروازه هاندانووچ کرد.

در دقیقه 35 رافینیا، گرین را در نزدیکی دروازه صاحب توپ می کند و مهاجم بایرن دروازه خالی را باز کرده و هتریک خود را کامل کرد .

بایرن در نیمه اول را با پیروزی پرگل چهار بر صفر به رختکن رفت.

در نیمه دوم  مائورو ایکاردی در دقیقه 90 موفق شد تنها گل اینتر را وارد دروازه تیم آلمانی کند، این بازیکن  روی اشتباه آلابا مهاجم فرصت طلب اینتر صاحب توپ شد و با ضربه ای دقیق دروازه حریف را گشود.

در نهایت این مسابقه با پیروزی چهار بر یک شاگردان آنجلوتی به پایان رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار