ساری،

هوشیاری در برابر برنامه های دشمنان

دشمنان به دنبال آسیب پذیری جامعه اسلامی هستند که باید هوشیار باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیر پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران درآمل با بیان اینکه امروز ناامنی و بحران امنیتی خاص خاورمیانه نبوده و در دل اروپا ورود پیدا کرده است، گفت: داعش با انفجارهای متعدد و عملیات انتحاری در اقصی نقاط جهان به دنبال رعب و وحشت است و فضای ادامه کار آن ها تزلزل پیدا کرده و قلمرو تحت اختیار خود را از دست دادند.

بهرام برزگر با بیان اینکه گروه داعش جنایات بسیاری صورت می دهند و رحم و مروتی ندارند، افزود: دشمنان به دنبال آسیب پذیری جامعه اسلامی هستند که باید هوشیار باشیم.

وی گفت:آمریکا طرح خاورمیانه بزرگ را در دستور کار خود قرار داده بود و در اوایل انقلاب جنگ و کودتا صورت دادند اما ایران اسلامی قدرت برتر است و تلاش های دشمنان در تمام عرصه ها با ناکامی مواجه شده است.

مدیر پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران افزود: ملت ایران در تمام عرصه ها پای نظام ایستاده و پایبند به ارزش ها است که مدیران باید گام های شایسته ای برای مردم بردارند و تحقق برنامه های دولت نیازمند همکاری قوای سه گانه است.

بهرام برزگر افزود: اگر در برابر تکالیف خود کوتاهی کنیم باید پاسخگو باشیم که ضرورت دارد خدمات ارزنده ای برای مردم ما صورت گیرد.

برزگر با بیان این که وحدت و همدلی زمینه ساز پیشرفت و تعالی نظام اسلامی می شود، گفت: رسیدگی به امور مردم ضروری است که نزاع های سیاسی و جنجال آفرینی مدیران فایده ای به حال مردم ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.