کاروان تیم فوتبال استقلال امروز صبح برای دیدار مقابل استقلال خوزستان با تأخیر 90 دقیقه‌ای راهی اهواز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان کاروان تیم فوتبال استقلال امروز صبح ساعت 9 و 30 دقیقه پس از صرف صبحانه در فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد اهواز ترک کرده‌اند.

با توجه به اینکه قرار بود شاگردان منصوریان در اهواز انجام یک نوبت تمرین را در دستور کار قرار دهند، اما اعضای تیم بدون تمرین فوتبال به دیدار استقلال خوزستان می‌روند.

آبی پوشان پایتخت عصر امروز یک جلسه تمرینی سبک را در محوطه هتل پارک برگزار خواهند کرد.

آبی‌ها بدون تمرین به مصاف استقلال خوزستان می‌روند

با توجه به صلاح دید کادر فنی بازیکنان به دلیل گرم بودن هوای اهواز در چمن تمرینی را انجام نخواهند داد.

چهار آبی پوش به اهواز نرفتند 

با  توجه به اعلام کادر فنی استقلال میلاد زکی پور، مجید حسینی، محسن کریمی و ارشیا بابازاده از همراهی استقلالی‌ها در بازی مقابل استقلال خوزستان توسط سرمربی منصوریان از تیم خط خوردند تا در تهران تمرینات خود را به صورت اختصاصی پیگیری کنند.

استقلالی‌ها مقابل هم نام اهوازی خود سرپرست ندارند 

منصور پور حیدری سرپرست تیم فوتبال استقلال در سفر آبی‌ها به اهواز کاروان تیم را به دلیل گرمای هوا و شرایط این شهر همراهی نخواهند کرد.

شاگردان منصوریان روز یکشنبه در ورزشگاه قدیر به مصاف تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌روند.

آبی‌ها با تأخیر راهی اهواز می‌شوند با توجه به اینکه قرار بود کاروان تیم فوتبال استقلال راهی اهواز شوند اما پرواز آنها بعد از 90 دقیقه تأخیر به سوی استان خوزستان انجام شد.

بازیکنان پس از رسیدن به اهواز در هتل پارس این شهر مستقر می‌شوند.

برند " البسه " تغییر خواهد کرد

با توجه به اینکه در هفته اول مسابقات لیگ برتر پیراهن استقلالی را به دلیل کوتا بودن مشکلاتی به وجود آورده بود بر همین اساس مسئولان باشگاه استقلال تصمیم گرفتند تا در صورت تکرار اشتباه برند " لی نینگ " قراردادشان را با این برند فسق و با دیگر برندها وارد مذاکره شود.

بهرام افشارزاده با تأکید این خبر به خبرنگار ما گفت:‌ در هر صورت در صدد هستیم اشتباه برند "لی نینگ" با چند برند دیگر وارد مذاکره شویم و برند البسه اسقلال را تغییر دهیم.

پایان خبر/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار