رهبرحزب لیبرال دموکرات انگلیس خواستار برخورد قاطع با جرائم ناشی از تنفر شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ «تیم فارون» رهبر حزب لیبرال دموکرات روز جمعه ضمن محکوم کردن افزایش بی سابقه جرائم ناشی از تنفر و نژاد پرستی در بریتانیا پس از همه پرسی 23 ژوئن خواستار برخورد قاطع پلیس این کشور با عاملان این جرایم شد.

تیم فارون، در نامه ای به رئیس پلیس انگلیس هشدار داد چنانچه فضای تنفر علیه مهاجران تغییر نکند، آینده اجتماعی این کشور به خطر خواهد افتاد.

فارون روز جمعه نیز در گفت وگو با نشریه ایندیپندنت گفت: این قبیل بدرفتاری ها بایستی متوقف شود، ضمن آنکه تلاش کنیم تا آن را برچینیم.

وی افزود: انگلیسی که من می شناسم کشوری نجیب، آزاد و صبور است. ما همواره فانوس امید برای نیازمندان بوده ایم.

این سیاستمدار انگلیسی تصریح کرد: من از تمام بخش های نیروی پلیس تقاضا دارم تا رسیدگی به این مساله را در اولویت قرار دهند.

در همین حال «ناتالی بنت» رهبر حزب سبز نیز با اشاره به گزارش امروز ( جمعه) ایندیپندنت در خصوص افزایش جرائم ناشی از تنفر در انگلیس، در گفت وگو با این نشریه اظهار داشت: رشد انفجارگونه این قبیل جرائم در انگلیس پس از همه پرسی 23 ژوئن عمیقا نگران کننده است.

وی بیان داشت: اظهارات ستیزه جویانه برخی سیاستمداران علیه مهاجران اکنون در سطح شهرهای بریتانیا بازتاب داشته است.

ناتالی افزود: ما اکنون در یک شرایط اضطراری به سر می بریم. کودکان به صورت شفاهی مورد اذیت و آزار قرار می گیرند و مردم می ترسند که در خیابان قدم بزنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار