شواین اشتایگر از بازی های ملی خداحافظی کرد

کاپیتان تیم ملی فوتبال آلمان با انتشار بیانیه ای از بازی های ملی خداحافظی کرد.

باستین شواین اشتایگر، کاپیتان 31 ساله تیم ملی آلمان و هافبک باشگاه منچستر یونایتد ،سه هفته پس از این که به همراه تیم ملی کشورش در نیمه نهایی رقابت های یورو 2016 مغلوب فرانسه شد، اعلام کرد که دیگر برای ژرمن ها بازی نخواهد کرد.

شواین که سال 2004 اولین بازی ملی اش را انجام داد و 120 بار برای این تیم به میدان رفت ،در نهایت ده سال بعد که همچنان عضو  تیمملی با هدایت یواخیم لوو بود، قهرمان جام جهانی 2014 شد .

شواین اشتایگر در بیانیه خود  در توئیتر نوشت:" هواداران عزیز تیم ملی آلمان ، به تازگی از مربی درخواست کرده ام که من را دیگر به تیم  ملی دعوت نکند زیرا می‌خواهم خداحافظی کنم. 
او افزود :از طرفداران، تیم، DFB (فدراسیون فوتبال آلمان)، مربیان و تیم ملی آلمان تشکر می کنم،توانستم 120 بازی ملی برای کشورم انجام دهم و لحظاتی وصف نشدنی ، زیبا و موفقیت آمیز را تجربه کنم. 
یوگی لوو می‌دانست که یورو 2016 برای من چقدر اهمیت دارد زیرا واقعا می‌خواستم در آن جام قهرمان شوم، قهرمانی  که از سال 96 موفق به کسب آن نشده بودیم. آنطور که می‌خواستم نشد و باید قبول کرد.
 با کسب قهرمانی جام جهانی در سال 2014، ما یک دستاورد تاریخی داشتیم  و به لحاظ عاطفی چیزی به دست آوردیم که هیچگاه دیگر در دوران بازی من تکرار نخواهد شد.
بنابراین خداحافظی من کار درست و منطقی است و برای تیم ملی در راه مقدماتی جام جهانی و مرحله پایانی این مسابقات آرزوی موفقیت دارم.
درپایان ، دوست دارم به هواداران بگویم که بازی کردن برای شما افتخار بزرگی برایم بوده است.بابت همه  چیزهایی که با شما تجربه کردم ،متشکرم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار