برگزیده‌های شهروند خبرنگاران (٣٣)؛

از لحظه خودکشی در میدان آزادی تا لحظه سقوط وحشتناک از آبشار شیرآباد + فیلم و تصاویر

در این بسته برگزیده‌های یک هفته شهروند خبرنگاران را آماده کرده‌ایم.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این بسته پربازدیدهای یک هفته شهروند خبرنگاران را برای شما کاربران سایت باشگاه خبرنگاران آماده کرده‌ایم، اخباری پربازدید که شما هموطنان در تهیه و ارسال آن نقش داشتید. جهت مشاهده فیلم و تصاویر هر خبر روی تیتر آن کلیک کنید.

برگزیده‌های شهروند خبرنگاران







گلستان؛ سقوط وحشتناک یک هموطن از آبشار شیرآباد منجر به شکستن قفسه سینه و پاهای وی شد.







خراسان رضوی؛ مردی میانسال در اقدامی تلخ از روی عرشه بالای پل میدان آزادی شهر مشهد اقدام به خودکشی کرد. در فیلم ارسالی یکی از شهروندان مشهدی از خودکشی مردی میانسال در میدان آزادی، تصویربرداری شده است.







افغانستان؛ انفجار انتحاری در کابل باعث کشته شدن تعدادی از تظاهرکنندگان جنبش روشنائی شد. به گفته فرستنده، سه مهاجم قصد انجام عملیات انتحاری داشتند که یک نفر از آن‌ها به ضرب گلوله پلیس کشته شد.







مازندران؛ چهار صخره‌نورد اهل تهران در منطقه آبشار شاهان‌دشت دچار حادثه شدند که یک صخره‌نورد دچار مصدومیت شد.







تهران؛ شهروندخبرنگار ما فیلمی از اطفاء حریق چند دستگاه خودرو صفرکیلومتر که در سانحه بریده شدن ترمز یک دستگاه تریلر حمل خودرو در جاده قدیم قم - تهران آتش گرفته بود، ارسال کرده است.







شیراز؛ این فرد که فارغ التحصیل در رشته برق صنعتی است در محله خود به ملوان زبل شهرت دارد.







لرستان؛ در یک اتفاق عجیب در گراب کوهدشت شعله‌های آتش از پیاده‌رو فوران کرد.







لرستان؛ درمانگاه یک بیمارستان در خرم‌آباد لرستان تنها به ویزیت بیمارانی اقدام می‌کند که توسط پزشکان همان بیمارستان جراحی شده باشند.







همدان؛ یک دستگاه خودروی پژو 405 با یک دستگاه خودروی تریلی در جاده ساوه به همدان تصادف کرده و به گفته شهروندخبرنگار ما خوشبختانه این تصادف تلفات جانی نداشته است. در تصاویر ارسالی یکی از شهروندان می‌توانید این تصادف را مشاهده کنید.







خراسان رضوی؛ هواپیمای ایرباس ۳۰۰ هواپیمایی ماهان ایر، پس از برخاستن از فرودگاه مشهد دچار نقص فنی شد‌.




پربازدیدهای این هفته شهروند خبرنگار این سوژه‌ها بودند، شما همو‌طنان نیز می‌توانید سوژه‌ها و تصاویر خبری خودتان را به شناسه تلگرام ShahrvandYJC@ ارسال کنید و یا شماره 09303001947 را در تلفن همراه خود ذخیره و سپس در پیام‌رسان تلگرام تصاویر و فیلم‌ها را برای گروه شهروند خبرنگار ارسال کنید، فرآورده‌های خبری شما با نام خودتان در سایت باشگاه خبرنگاران جوان و همینطور در بخش‌های خبری شبکه خبر ساعت ۱۷ "با خبرنگاران جوان" و "مجله خبری ۱۹:۱٠" شبکه یک سیما نیز پخش خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار