اولین مرحله ریزش درون اردویی تیم ملی کاتای انفرادی و تیمی بانوان در پایتخت انجام شد .

به گزارش خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ درسومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کاتای بانوان که  امروز پنجشنبه هفتم مردادماه به میزبانی پایتخت برگزار شد نخستین مرحله ریزش درون اردویی تیم ملی کاتا بانوان انجام شد .

در این مرحله که با حضور و نظارت عشرت شاهمحمدی نایب رئیس بانوان  و همچنین فرخناز ارباب و فاطمه مستوربک اعضای شورای فنی و راهبردی کاتای فدراسیون کاراته و جمیله وفایی از پیشکسوتان کاراته کشور در سالن مجموعه ورزشی شهید کبکانیان تهران با قضاوت داوران فدراسیون برگزار شد بین نفرات و تیم های دعوت شده به اردوی تیم ملی مسابقه درون اردویی برگزار شد و در نهایت در بخش تیمی 1 تیم و در بخش انفرلدی 2 کاتارو به جمع تیم ها و کاتاروهای سکودار اضافه شدند . 

بدین ترتیب در بخش کاتای انفرادی بزرگسالان بانوان :  10 کاتارو سه دور کاتا اجرا کردند و در نهایت فاطمه  چیذری و زهرا ترکاشوند  به اردوی تیم ملی دعوت شدند و در بخش تیمی نیز  پس از رقابت و اجرای کاتای 3 تیم دعوت شده 1 تیم به جمع تیم های حاضر در اردو اضافه شد.  

تیم انتخاب شده به اردو : حدیث شاکری ، لیلا خانی و رویا اکرمی از اسلامشهر استان تهران است که به جمع تیم هایی که در مسابقات انتخابی کاتا موفق به کسب سکو شده بودند ، اضافه شد .

کاتاروهای حاضر در اردوی تیم ملی که در رقابت های انتخابی موفق به کسب عناوین برتر شده بودند به شرح زیر است : 

در بخش کاتای انفرادی : 

مقام نخست : مهسا افسانه 

رتبه دوم : زکیه رحمانی

جایگاه سوم مشترک : نگین باقری و آرزو نعمتی پور

کاتای تیمی : 

تیم نخست : پریسا رحمانی - مائده نصیری - مهری یزدانی 

تیم دوم : الناز تقی پور - شادی جعفرزاده - نجمه قاضی زاده 

تیم سوم : زکیه رحمانی - صبا روشن قیاس - نرگس حوری آبادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار