شبکه تلویزیونی NBC امریکا از کمیته بین المللی المپیک خواست ترتیب الفبایی مراسم رژه بازی های المپیک ریو را تغییر دهند تا کاروان المپیک امریکا دیرتر در این مراسم ظاهر شود.

درخواست شبکه NBC برای تغییر ترتیب رژه مراسم افتتاحیه المپیکبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  نام کشور ایالات متحده  که در انگلیسی با حرف (u ( States United شروع می شود  در زبان پرتغالی، که زبان کشور برزیل است، با حرف( E (  (Estados Unidos  شروع می‌شود و در نتیجه این کشور  در مراسم افتتاحیه زودتر باید در رژه ظاهر ‌شود.

اما شبکه ی  NBC  که این مراسم را در ایالات متحده نمایش خواهد داد تلاش دارد تا روز 5 اوت تعداد مخاطبان بیشتری را پای مراسم افتتاحیه بنشاند به همین دلیل در رایزنی با مسئولان کمیته بین المللی المپیک درخواست کرده است که ترتیب رژه عوض شود تا آمریکا دیرتر رژه برود و به این ترتیب مخاطبان تلویزیونی ساعات بیشتری را پای گیرنده های خود سپری کنند.

50میلیون بیننده امریکایی مراسم افتتاحیه المپیک لندن را از طریق تلویزیون مشاهده کردند که نسبت به المپیک 2008 رشد چشمگیری داشت.

سخنگوی کمیته برگزاری بازی های المپیک ریو در واکنش به این درخواست گفت: دستورالعمل های I.O.C به وضوح بیان می کنند که الفبای کشور میزبان ترتیب کشورها را تعیین می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار