تیم شهرداری اردبیل با تصویب شورای شهر اردبیل به موسسه آبی پوشان پایتخت واگذار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: شورای شهر اردبیل در جلسه ای تیم شهرداری اردبیل را به موسسه آبی پوشان پایتخت واگذار کرد.

ولی نعمتی افزود: به دلیل زمان محدود واگذاری تیم، کمیته منتخبی وضعیت پنج پیشنهاد کننده را بررسی و در نهایت دو اولویت شامل موسسه آبی پوشان پایتخت و شهباز ایرانیان مهر را مطرح کرد.

وی گفت: از بین متقاضیان با ترک مناقصه شهرداری باید موسسه‌ای را انتخاب می‌کرد و این دو اولویت جهت اعلام نظر شورا مطرح شده است.

سرپرست شهرداری اردبیل نیز در این جلسه با بیان اینکه تعیین تکلیف تیم باید تا قبل از ۱۸ مرداد انجام شود، افزود: ما فرصت درج آگهی برای واگذاری نداشتیم و اگر آگهی درج می‌شد حداقل یک ماه زمان نیاز داشت تا تیم تعیین تکلیف شود.

قدرت سیفی متذکر شد: در واقع این روند موجب می‌شد خود با دست خودمان تیم را حذف کنیم و به همین دلیل پنج پیشنهاد واگذاری بررسی شد.

وی افزود: پیشنهاد هیئت فوتبال استان برای تیم داری پذیرفته نشد و در واقع اداره کل ورزش و جوانان استان به دلیل ایرادات حقوقی با متولی گری هیئت موافقت نکرد.

سرپرست شهرداری اردبیل با بیان اینکه دو شرط از سوی شورا مطرح شده است، بیان کرد: شرط اول این بود که نام تیم اردبیل بماند و شرط دوم این بود که تیم در خود شهر اردبیل باقی بماند.

سیفی افزود: در واقع باید تیم را رایگان واگذار می‌کردیم و همین که دو شرط را به موسسه طرف قرارداد بقبولانیم قابل توجه است.

وی گفت: موسسه آبی پوشان پایتخت نام تیم را به عنوان آبی پوشان اردبیل پذیرفته و قرار است تیم همواره در اردبیل بماند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، واگذاری ، تیم ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.