دیدار دوستانه فوتبال

پیروزی پرگل پاری سن ژرمن برابر رئال مادرید + فیلم

تیم فوتبال پاری سن ژرمن در دیداری دوستانه با نتیجه سه بر یک رئال مادرید را شکست داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان دو تیم رئال مادرید و پاریسن ژرمن در دیداری دوستانه در آمریکا به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان اونای امری با ترکیبی کامل تر نسبت به حریف خود، 3-1 پیروز شدند.

پاریسی ها بازی را با گل شروع کردند؛ دقیقه '2 جاناتان ایکونه حرکتی را از پشت محوطه آغاز کرد و به هر نحوی بود توپ را از میان چند مدافع سراسیمه و نامنظم رئال مادرید رد کرد و در موقعیت تک به تک با یک بغل پا دروازه کاسیا را باز کرد.

دقیقه '35 روی پاس اشتباه کواچیچ، مونیر پشت محوطه صاحب توپ شد و با شوتی محکم و تماشایی توپ را به گوشه بالای دروازه فرستاد تا تیم امری 2-0 پیش بیفتد.

دقیقه '40 باز هم ضعف روشن دفاع رئال مادرید، باعث شد تا مونیر از سمت چپ دفاع این تیم وارد محوطه شود و در حالیکه قصد داشت با پاس عرضی کاوانی را صاحب موقعیت گلزنی کند، واران با تکل خود ارتباط را موقتاً قطع کرد تا در برگشت خود مونیر با یک بغل پای چپ دروازه خالی را برای سومین بار باز کند.

در دقیقه '44 نفوذ ایسکو از سمت چپ و ارسال او با برخورد به دست اوریر یک ضربه پنالتی برای مادریدی ها به دنبال داشت؛ مارسلو پشت توپ قرار گرفت و توپ را وارد دروازه کرد تا تیم زیدان نیمه اول را 3-1 بازنده به رختکن برود.

در نیمه دوم زیدان کل ترکیبش را عوض کرد اما برخلاف نیمه اول در این نیمه شاهد بازی کم اتفاقی بودیم و دیگر گلی نداشت و بازی با همان نتیجه سه بر یک به سود پاریسی ها به پایان رسید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
خب عکس رونالدو میزارین اصن رونالدو نبوده یکم سایتون رو انلاین نگه دارین
آخرین اخبار