با حضور رئیس فدراسیون اسکواش کشور مجمع عمومی سالیانه هیأت اسکواش استان آذربایجان غربی برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مجمع عمومی سالیانه هیأت اسکواش  استان با حضور رئیس و دبیر فدراسیون اسکواش در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی برگزار شد .

دکتر چمن گلی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در این جلسه گفت : هیأت اسکواش استان یکی از هیأت های خوب و در حال رشد می باشد که وجود زیر ساختهای خوب این ورزش در استان و مدیریت شایسته رئیس هیأت اسکواش استان و وجود نیروهای متخصص و تحصیل کرده در این هیأت از دلایل رشد و پیشرفت این ورزش در استان می باشد .

چمن گلی در ادامه گفت : ورزش اسکواش یکی از ورزش های جذاب و دیدی در دنیا می باشد و این خود دلیل بر آن است که در تلاشیم با هماهنگی صورت گرفته با هیأت و شهرداری ارومیه در آینده کورتهایی در سطح پارکهای شهرستان ارومیه اجرا کنیم و این ورزش را در بین مردم همگانی کنیم .

چمن گلی افزود : ما آمادگی برگزاری مسابقات آسیایی و بین المللی را در ارومیه داریم و به فدراسیون اعلام کردیم و می کنبم که استان آذربایجان غربی ظرفیت برگزاری این گونه مسابقات دارد و خود برگزاری مسابقات بین المللی برابر است با 4 ماه تمرین مداوم برای بازیکنان که این گونه مسابقات آمادگی لازم را برای ورزشکارن فراهم می کند .

در ادامه جلسه دکتر سلیمانی با ابراز خرسندی از بودن در شهر ارومیه گفت : ارومیه و استان آذربایجان غربی یکی از قطب های ورزش کشور می باشد که من خوشحالم مدیریت این استان در دست مردی از جنس ورزش می باشد و درد آشنای ورزش است .

سلیمانی افزود : فدراسیون اسکواش کشورعلارقم بودجه پایین نسبت به فدراسیون های دیگر در سالهای اخیر پیشرفت خوبی داشته و ما این را مدیون مدیریت های خوبی است که در سطح استانها برای هیأت ها انتخاب شده اند .

سلیمانی ادامه داد : هیأت اسکواش استان آذربایجان غربی یکی از هیأت های موفق کشورمان می باشد و در سال 94 این هیأت رتبه خود را از رده هفتم به رده چهارم رساند و که تنها یک سال از عمر سالن استاندارد اسکواش شهرستان ارومیه می گذرد، در حالی که استانهای هستند 15 سال است سالن دارند ولی پیشرفتی نداشته اند و این نشان از استعداد بالای این استان برای این ورزش می باشد و در سایه مدیرت عالی دکتر چمن گلی و دکتر فرضعلی پور این پیشرفت چندبرابر شده است .

هر کشور در سال می تواند یک بار نشنال کلوز برگزار کند که استان آذربایجان غربی و شهرستان زیبای ارومیه توانست این میزبانی را برای خود رقم بزند و در صورتی که 2 کورت دیگر در کنار 3 کورت حال حاضر ارومیه زده شود ارومیه می تواند میزبان مسابقات بین المللی و آسیایی حتی جهانی باشد .

در ابتدای جلسه دکتر فرضعلی پور رئیس هیأت اسکواش استان گزارش عملکردی از وضعیت موجود هیأت ارائه کرد .

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.